نصب ۴ هزارو ۷۳۶ علمک گاز در استان کرمانشاه تا پایان شهریور ماه


کرمانشاه -مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه سال جاری  در کل استان  ۴ هزار و ۷۳۶ علمک گاز نصب شده است. ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص انشعابات موجود در سطح استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع فرآیند گازرسانی  در استان  در سال  ۱۳۷۲ تا اکنون، در کل استان ۲۹۶هزارو ۹۰۶ علمک نصب شده است.
وی افزود: از این تعداد ۱۹۰ هزار و ۹۳۷ علمک در بخش شهری و۱۰۵هزار و ۹۶۹ علمک در بخش روستایی نصب شده است.
حسینی اعلام کرد:  از ابتدای سال۱۴۰۲ تا پایان شهریور ماه  نیز در کل استان کار نصب ۴هزار و ۷۳۶ علمک انجام شده که یک هزار مورد آن در بخش شهری و ۳هزار و ۷۳۶ مورد دیگر در بخش روستایی بوده است.وی  گفت:  این تعداد علمک زمینه جذب  ۱۰هزار و ۵۹۲ مشترک جدید در استان را فراهم ساخته  که ۷ هزار و ۳۶ مشترک در بخش شهری و ۳هزار و ۵۵۶ مشترک در بخش روستایی بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه کار گازرسانی به تمام نقاط استان با با حداکثر سرعت ممکن در جریان است،  گفت: تمام تلاش ما در شرکت گاز استان این است که تا پایان سال جاری کل استان از نظر برخورداری از انرژی گاز سبز شود. 
حسینی گفت: با توجه به اینکه وارد فصول سرد شده ایم و مصرف گاز افزایش یافته از مشترکین عزیز تقاضا داریم در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را به عمل بیاورند و نکات مؤثر در کاهش مصرف را رعایت کنند.
نصب ۴ هزارو ۷۳۶ علمک گاز در استان کرمانشاه تا پایان شهریور ماه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه