شیخ محمد در میان ازدحام جمعیت  در نمایشگاه Gitex دبی


حاکم دبی در مورد شباهت های بین امارات و بزرگترین رویداد فناوری جهان صحبت کرد
 معاون رئیس کشور امارات از بزرگترین رویداد فناوری جهان، Gitex Global که از روز دوشنبه آغاز شد، بازدید کرد. شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس کشور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، هر ساله در این مراسم شرکت می کنند.
او در حال گردش در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)، تعامل با مقامات و غرفه‌داران و بررسی آخرین راه‌حل‌های فناوری دیده شد. هنگامی که او در نمایشگاه قدم می زد، بازدیدکنندگان برای گرفتن عکس با او صف کشیدند.
شیخ محمد عکس هایی از بازدید خود از نمایشگاه را به اشتراک گذاشت و شباهت هایی بین دبی و جیتکس ترسیم کرد.
دبی اولین بار در سال ۱۹۸۱ میزبان این رویداد به عنوان یک نمایشگاه یک سالن بود. امسال چهل و سومین دوره این رویداد است و ۴۰ درصد بزرگ‌تر از دوره قبلی است و بیش از ۶۰۰۰ غرفه‌دار از سراسر جهان در آن حضور دارند. آخرین پیشرفت های فناوری و ایده های نوآورانه راه اندازی در ۲/۷ میلیون فوت مربع از فضای نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
 جیتکس از نظر رشد سریع شبیه به دبی است و بهترین ذهن ها از ۱۸۰ کشور جهان را در آغوش می گیرد. شیخ محمد در پلتفرم میکروبلاگینگ X نوشت: این نمایشگاه در اشتیاق به هر چیز جدیدی که به بهتر شدن آینده ما کمک می کند شبیه دبی است.
امسال، مضمون Gitex با عنوان «سالی برای تصور هوش مصنوعی در همه چیز» انتخاب شده است. بر این اساس، هوش مصنوعی (AI) تم غالب نمایشگاه است. مقامات و شرکت ها در حال بررسی استفاده از آن در همه چیز هستند، از گشت زنی پلیس گرفته تا تحویل هواپیماهای بدون سرنشین، مهاجرت و خرده فروشی. این نمایشگاه تا ۲۰ اکتبر ادامه دارد/ایرانیان امارات
شیخ محمد در میان ازدحام جمعیت  در نمایشگاه Gitex دبی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه