مشاغل امارات:  ۸۲ درصد از کارمندان قصد دارند در داخل کشور به دنبال کار بگردند

بازار کار امارات به لطف اقدامات مختلف دولت از جمله مجوزهای اقامت تخصصی و ویزا بسیار جذاب است.
 به گزارش اقتصادسرآمد، بر اساس نظرسنجی جدیدی که توسط زوریخ اینترنشنال لایف منتشر شده است، اکثر کارمندان - ۸۲ درصد - در امارات قصد دارند به دنبال فرصت هایی در داخل کشور باشند، زیرا بازار محلی چشم اندازهای بهتری برای رشد شغلی و همچنین حقوق رقابتی ارائه می دهد.
 بازار کار امارات در طول دو سال گذشته به لطف اقدامات مختلفی که توسط دولت انجام شده است (از جمله مجوزهای اقامت و ویزا برای گروه‌ها و حرفه‌های مختلف)، کاملاً جذاب  و همچنین رقابتی بوده است. امارات همچنین مشوق های متعددی برای شرکت های خارجی در نظر گرفته است.
 علاوه بر فرصت های شغلی، کیفیت زندگی در سطح جهانی، آموزش با کیفیت و ایمنی و امنیت از عوامل جذب شرکت ها و جویندگان کار است.
 آژانس کاریابی جهانی IG Recruit در یادداشتی اعلام کرد که بازار کار امارات متحده عربی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ رشد قابل توجهی را نشان داده است.
«استخدام کننده ها نسبت به افزایش مداوم اقتصادی در دبی خوشبین هستند و پیش بینی می کنند که این حرکت مثبت ادامه یابد... بخش فناوری، به ویژه، از نظر استخدام فعال بوده است، با تحقیقات نشان می دهد که 77 درصد سازمان ها در حال گسترش نیروی کار خود هستند. این رشد را می توان ناشی از طرح ها و ابتکارات جدید برنامه ریزی و اجرا شده نسبت داد.»
بر اساس نظرسنجی زوریخ اینترنشنال لایف، استرالیا، آمریکا، اروپای غربی، قطر، عربستان سعودی، عمان و کویت دیگر بازارهایی هستند که در صدر فهرست کارمندان اماراتی برای تغییر شغل قرار دارند.
مشاغل امارات:  ۸۲ درصد از کارمندان قصد دارند در داخل کشور به دنبال کار بگردند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه