رئيس سازمان شيلات

پروژه هاي اولويت دار شيلات با مشاركت بخش خصوصي اجرايي شود

 
تامين بچه ماهي، انجام تحقيقات راهبردي و ... كه جزو پروژه هاي اولويت دار سازمان شيلات محسوب مي شود بايد توسط بخش خصوصي و حتي ظرفيت ساير كشورها پيگيري شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، رئيس سازمان شيلات ایران براي حل برخي مشكلات حوزه آبزي پروري در جلسه اي در جمع مديران اين حوزه قرار گرفت و به ارائه راه كار پرداخت.
سيدحسين حسيني  براساس گزارش هاي ارائه شده توسط مديران اين بخش بر جذب سرمايه گذاري توسط بخش خصوصي، تنوع كاري، حجم كار، مديريت نيروي انساني و منابع تاكيد كرد و افزود: لازم است به تعامل و هم افزايي توسط نيروهاي موجود برسيم تا مسائل و مشكلات حل شود.
وي ادامه داد: تامين بچه ماهي يكي از مواردي است كه لازم است براي انجام مناسب آن علاوه بر بسيج نيروهاي ستادي و استاني از ساير منابع نيز بهره گرفته شود.
حسيني در ادامه تصريح كرد: ايجاد برخي زيرساخت ها در شيلات اولويت دار است و لازم است به صورت تخصصي پيگيري شود.سيدحسين حسيني  معاون وزير و رئيس سازمان شيلات استفاده از ظرفيت ساير كشورها براي پروژه هاي اولويت دار شيلات را مورد اشاره قرار داد و گفت: براي اقتصادي كردن پروژه هاي توليدي لازم است مدل جديدي به صورت تخصصي تدوين شود.
حسيني افزود: تحقيقات راهبردي در شرايط حاضر مغفول مانده است و لازم است با انجام مسئله محوري از اين پژوهش ها بهره گرفته شود.
سيدحسين حسيني  معاون وزير و رئيس سازمان شيلات تامين بچه ماهي براي پروژه ها و سايت هاي پرورش ماهي را از مسائل اولويت دار شيلات برشمرد و افزود: اميدواريم با بسيج نيروها و استفاده از ظرفيت بخش خصوصي بتوانيم مديريت مناسبي در ميزان و زمان اختصاص بچه ماهي داشته باشيم.
لازم به ذكر است در اين جلسه مديران حوزه هاي مختلف معاونت آبزي پروري به بيان مسائل و مشكلات پيش رو پرداخته و رئيس سازمان شيلات راهكارهاي مناسب را ارائه كرد.
پروژه هاي اولويت دار شيلات با مشاركت بخش خصوصي اجرايي شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه