استاندار لرستان

لرستان ظرفیت میزبانی مسابقه‌های کشتی ملی و برون‌مرزی را دارد

خرم آباد- رضا حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- استاندار لرستان گفت: در این استان ظرفیت میزبانی مسابقه‌های کشتی ملی و برون‌مرزی وجود دارد. 
فرهاد زیویار در حاشیه‌ی بازدید از تمرین‌های تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خرم‌آباد، اظهار کرد: رایزنی‌های مقدماتی با فدراسیون کشتی با هدف میزبانی لرستان از مسابقات ملی و برون‌مرزی انجام شده است که در ادامه آن، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
وی با اشاره به تاثیرهای موثر برگزاری اردوها از جمله اردوی تیم ملی آزاد جوانان و مسابقات ملی و برون‌مرزی کشتی در داخل استان، بیان کرد: برگزاری چنین اردوهایی یک فرصت است که ظرفیت‌های کشتی استان را پویاتر و شکوفاتر خواهد کرد.
استاندار به قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان لرستان در کشور برای اولین‌بار در تاریخ کشتی لرستان در پاییز گذشته اشاره کرد و گفت: این دستاوردها نتیجه برنامه‌ریزی مدون و شکوفا کردن ظرفیت‌های داخل استان است که میزبانی از تیم‌های ملی با انگیزه‌ای که در جوانان ایجاد می‌کند، می‌تواند شتاب این شکوفایی را دوچندان کند. 
زیویار اظهار کرد: تدوین یک برنامه مناسب برای افزایش زیرساخت برگزاری مسابقات کشتی در استان در دستور کار است. بستر توسعه فضاهای برگزاری رقابت‌های کشتی در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار است و ما تلاش می‌کنیم بتوانیم آن را تامین کنیم.
استاندار لرستان درباره وضعیت استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، توضیح داد: این مجموعه تقریباً تکمیل است و فقط بخش‌هایی از چمن آن ایراد دارد که هماهنگی‌های لازم با پیمانکار انجام شده است تا سریع‌تر این مشکل رفع شود. در آینده نزدیک، این استادیوم افتتاح می‌شود و رایزنی‌هایی برای استفاده تیم لیگ یک استان، یعنی خیبر از آن انجام شده است.
وی همچنین به گلایه قهرمانان پاراالمپیکی استان درباره نگرفتن پاداش مدال‌های پاراالمپیکی و پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: جلساتی با مدیرکل راه و شهرسازی و شهرداران مربوط برگزار خواهیم کرد تا حق این قهرمانان داده شود.
لرستان ظرفیت میزبانی مسابقه‌های کشتی ملی و برون‌مرزی را دارد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه