۱۷هزار فقره کنتور آب در کلانشهر شیراز تعویض شد


 شیراز- غزاله توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد- رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: از ابتدای سال تاکنون منظور جلوگیری از هدرفت آب ۱۷ هزار و ۶۰۵فقره کنتور در کلان‌شهر شیراز تعویض شده است.
بهمن بهروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعویض کنتورهای فرسوده و خراب از اقدامات مهم مجموعه آبفا شیراز به منظور سنجش عادلانه مصارف و شفاف‌سازی آب‌بهای پرداختی توسط مشترکان است.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز ادامه داد: از آنجا که قدمت، نوع و جنس کنتور، شرایط آب و هوایی، نحوه نگهداری و برخی عوامل دیگر از جمله صدمه به کنتور، تأثیر مستقیم بر عمر مفید آن‌ها دارد، در هر دوره از قرائت، تعداد جدیدی از کنتورهای مشترکان به فهرست فرسوده افزوده می‌شود.
بهروزی با اشاره به اجرای تمامی عملیات تعویض و نصب کنتورهای فرسوده توسط کارشناسان فنی و تخصصی مجموعه آبفا شیراز گفت: تعویض کنتورها با کاربری‌های مسکونی، تجاری، عمومی، اداری، نظامی، خدماتی، دینی و مذهبی، صنعتی، آموزشی، فرهنگی، فضای سبز، دولتی و غیردولتی انجام‌شده است.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز افزود: با توجه به محاسبه آب‌ بهای مصرفی بر اساس عملکرد کنتور، اطمینان حاصل کردن مشترکان از سالم بودن کنتورهای منازل خود ضروری است
۱۷هزار فقره کنتور آب در کلانشهر شیراز تعویض شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه