مدیرکل ورزش جوانان لرستان

ایجاد خانه جوان در چهار شهرستان لرستان

خرم آباد- سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- آرش قیاسیان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: حیات فرهنگی، اقتصادی، صنعتی و اجتماعی یک کشور به سرمایه انسانی برمی‌گردد و جوانان سرمایه انسانی جامعه محسوب می‌شود که می‌طلبد اهتمام ویژه‌ای به این قشر شود.
وی اضافه کرد: در موضوع احیای حوزه جوانان فرامین متعددی صادر شده و دولت سیزدهم تاکید بر صیانت همه ابعاد قشر جوان را دارد.
مدیرکل ورزش جوانان لرستان در ادامه با اشاره به واگذاری خانه جوان در چهار شهرستان استان،اظهار کرد: این مهم با رعایت ماده ۶۹ در دستور کار داریم و بناست در شهرستان‌های خرم آباد، دورود، بروجرد و الیگودرز ایجاد شوند.
قیاسیان در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی، ادامه داد: بنابود سواد رسانه‌ای توسط آموزش و پرورش برگزار شود.
وی گفت: در بحث جمع‌آوری معتادین متجاهر؛ قرار بوده دستگاه‌های مربوطه  اقداماتی انجام دهند که تاکنون گزارشی به ورزش و جوانان استان داده نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه با بیان اینکه از ظرفیت سمن‌ها که بازوان اجرایی دولت هستند می‌توان اقداماتی موثر انجام داد، بیان کرد: چهار خانه  جوان که زمین‌های آنها واگذار اما چون سند آنها به خاطر عدم صدور پروانه ابتر مانده‌اند.
در ادامه این جلسه؛ از مسلم اولادقباد بازیکن فوتسال تیم پالما اسپانیا و محمدسامان بیرانوند ورزشکار رشته تیراندازی که موفق به دریافت سهمیه المپیک پاریس شد، با اهدای لوح تجلیل شد. چهار طرح ورزشی دهه فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: چهار طرح ورزشی با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار دهه فجر امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد. 
سید آرش قیاسیان اظهار کرد: چمن مصنوعی روستای جلگه خلج و چمن مصنوعی قلعه نصیر شهرستان پلدختر با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
ایجاد خانه جوان در چهار شهرستان لرستان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه