معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛
تحویل بیش از ۷ هزار میلیارد تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی
شیراز- غزاله توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد- معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه تحویل داده شده است. ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشست خبری با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به پاس همکاری با مجموعه دانشگاه گفت: خبرنگاری و روابط عمومی هر دو پل ارتباطی سازمان ها و مردم هستند که می توانند نقش سازنده ای در ارتقای ارایه خدمات داشته باشند.
مهرداد شریفی با قدردانی از کادر درمان و بخش های پشتیبانی واحدهای زیر مجموعه دانشگاه افزود: در ۱۰ ماه گذشته، بیمارستان های دولتی فارس پذیرای بیش از سه میلیون بیمار بوده و تلاش شده تمامی خدمات مورد نیاز این بیماران در سطوح اولیه تا فوق تخصصی به طور کامل به آنان ارائه شود.
حدود ۷۲ درصد تخت های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است.شریفی با بیان اینکه حدود ۷۲ درصد تخت های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است، این موضوع را نشانگر سهم بالای دولت در حوزه درمان فارس برشمرد و اضافه کرد: یکی از مهمترین رسالت های وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، پرداختن به موضوع عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش در راستای بهره مندی و دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به مولفه های سلامت بوده که در ابعاد مختلف، مورد توجه قرار گرفته است.انجام بیش از هزار و ۶۵۰ عمل جراحی پیوند اعضا در سال، انجام بیش از ۳۰ میلیون خدمت آزمایشگاهی و بیش از ۱۱۰ هزار مورد ام.آر.ای و ۴۴۵ هزار مورد سی تی اسکن در بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه، از دیگر اقدامات ارایه شده مجموعه های درمانی بود که معاون درمان دانشگاه به آن اشاره کرد.به گفته شریفی، بیش از ۱۱ هزار مطب، مؤسسه درمانی و کلینیک در سطح استان فارس فعال است و به مراجعان خدمات تخصصی ارائه میدهند.او هدایت هدفمند بیماران اعزام شده، پیگیری روند درمان بیماران در گروه های پرخطر و کاهش زمان تاخیر در انتقال بیماران به کمترین میزان ممکن، به واسطه وجود تخت خالی و یا مرکز متناسب با شرایط بیمار، پایش مستمر اقدامات اورژانس با هدف مداخله به موقع در خصوص موارد مشاهده شده در اجرای فرآیندها و گردش خدمات، کاهش مرگ و میر و گروه های آسیب پذیر و پرخطر و اطلاع رسانی به متقاضیان خدمات درمانی را از وظایف مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC برشمرد.
مهرداد شریفی با قدردانی از کادر درمان و بخش های پشتیبانی واحدهای زیر مجموعه دانشگاه افزود: در ۱۰ ماه گذشته، بیمارستان های دولتی فارس پذیرای بیش از سه میلیون بیمار بوده و تلاش شده تمامی خدمات مورد نیاز این بیماران در سطوح اولیه تا فوق تخصصی به طور کامل به آنان ارائه شود.
حدود ۷۲ درصد تخت های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است.شریفی با بیان اینکه حدود ۷۲ درصد تخت های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است، این موضوع را نشانگر سهم بالای دولت در حوزه درمان فارس برشمرد و اضافه کرد: یکی از مهمترین رسالت های وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، پرداختن به موضوع عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش در راستای بهره مندی و دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به مولفه های سلامت بوده که در ابعاد مختلف، مورد توجه قرار گرفته است.انجام بیش از هزار و ۶۵۰ عمل جراحی پیوند اعضا در سال، انجام بیش از ۳۰ میلیون خدمت آزمایشگاهی و بیش از ۱۱۰ هزار مورد ام.آر.ای و ۴۴۵ هزار مورد سی تی اسکن در بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه، از دیگر اقدامات ارایه شده مجموعه های درمانی بود که معاون درمان دانشگاه به آن اشاره کرد.به گفته شریفی، بیش از ۱۱ هزار مطب، مؤسسه درمانی و کلینیک در سطح استان فارس فعال است و به مراجعان خدمات تخصصی ارائه میدهند.او هدایت هدفمند بیماران اعزام شده، پیگیری روند درمان بیماران در گروه های پرخطر و کاهش زمان تاخیر در انتقال بیماران به کمترین میزان ممکن، به واسطه وجود تخت خالی و یا مرکز متناسب با شرایط بیمار، پایش مستمر اقدامات اورژانس با هدف مداخله به موقع در خصوص موارد مشاهده شده در اجرای فرآیندها و گردش خدمات، کاهش مرگ و میر و گروه های آسیب پذیر و پرخطر و اطلاع رسانی به متقاضیان خدمات درمانی را از وظایف مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC برشمرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
17 پروژه راهداری استان البرز دهه فجر به بهرهبرداری میرسد
-
پروژه پژوهشکده ربع رشیدی تبریز با رکود
-
طی ده ماهه امسال تعداد ۳۴۲ پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است
-
تحویل بیش از ۷ هزار میلیارد تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی
-
۴۵ پروژه در نواحی صنعتی اصفهان به بهرهبرداری رسید
-
اجرای 402 برنامه در دهه فجر خراسان رضوی
-
آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی 4 دستگاه خودرو آتش نشانی بندرامیرآباد
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



