مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز 

افتتاح ده‌ها پروژه برقی با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر

غزاله توانایی شیراز:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که به میمنت ایام مبارک دهه فجر امسال، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف این شرکت، به بهره برداری خواهد رسید. مهندس محمدرضا سلاحی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزایش رضایت عمومی،محرومیت زدایی؛ توسعه فن آوری های نوین بویژه هوشمند سازی، ارتقا خدمات و کاهش هزینه ها و رویکرد افزایش حجم خدمات را از مهمترین سرفصل های تعریف پروژه های این شرکت برشمرد.
وی افزود به گواه اسناد مالی و عملیاتی این شرکت با انجام مهندسی مجدد در پروژه ها برغم تنگناهای شدید مالی با اقدامات جهادی کارکنان موفق شدیم هزینه تمام شده عملیات اجرایی را با وجود تورم سالانه کاهش قابل ملاحظه ای دهیم. همچنین بحمدالله گشایش خوبی در خلق منابع جدید و توسعه منابع سازمان داشته ایم.
سلاحی اهم پروژه‌های آماده افتتاح برای ایام‌الله دهه فجر را شامل پروژه های هوشمند سازی، توسعه شبکه، نیرو رسانی، افزایش قدرت مانور، توسعه فیدر و روشنایی معابر، اصلاح شبکه روستایی، افتتاح اداره روشنایی و  توسعه محیطهای اداری با استفاده بهینه از فضاهای موجود شرکت و بازسازی آنها بر شمرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه در موضوع روشنایی معابر و با توجه به حساسیت‌های فراوان و انتظارات مردمی، همچنین تاثیر آن بر رضایت عمومی برای نخستین بار فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی در توزیع برق شیراز متمرکز شده است، گفت: بعد از انجام مطالعات لازم، اداره امور روشنایی معابر به صورت متمرکز در شیراز آغاز به کار کرده است که اداره جدید روشنایی در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید. امیدواریم با راه اندازی این مرکز ضمن کاهش هزینه ها شاهد توسعه فعالیت ها و افزایش سرعت در پاسخگویی به نیازها باشیم. 
او در ادامه یکی از سرفصل‌های مهم دولت سیزدهم و همچنین توانیر و شرکت توزیع نیروی برق شیراز را مبحث محرومیت‌زدایی ذکر و اضافه کرد: در این راستا طی 2 سال گذشته تمام روستاهای دارای کُد آبادی در سطح محدوده تحت مدیریت این شرکت، برق رسانی شده است. 
افتتاح ده‌ها پروژه برقی با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه