برگزاری نشست کارشناسی در ارتباط با نحوه ساماندهی و واگذاری انشعابات ساخت و ساز

کرمانشاه- جلسه ای تخصصی‌ در خصوص موضوع مذکور با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا، بازرسان سازمان های؛ بازرسی، صنعت معدن و تجارت، تعزیرات، کارشناسان فنی استانداری، کارشناسان انجمن شرکتهای ساختمانی و سایر کارشناسان مرتبط برگزار شد.
 جلسه ای با موضوع نحوه ساماندهی و واگذاری انشعابات ساخت و ساز در سالن جلسات ستاد این شرکت برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ضمن خیر مقدم و تبریک ایام مبارک دهه فجر به حاضرین، با ارائه آمار و اطلاعات مربوطه، به بررسی چالشهای پیش روی صنعت آب و فاضلاب از جمله سختی ها و مشکلات استحصال و توزیع آب آشامیدنی سالم و دفع بهداشتی فاضلاب با توجه به پراکندگی حوزه کاری، قیمت تمام شده تولید و توزیع آب، کیفیت آب، وضعیت خشکسالی در سال جاری و همچنین مطالبات این شرکت از ارگانها و مراکز دولتی پرداختند.
 ایشان در ادامه به بیان مشکلات شرکت آبفا در حوزه انشعابات غیرمجاز اشاره نمودند و خاطر نشان ساخت: تخلفات صورت گرفته در برداشتهای غیرمجاز از شبکه آب، بویژه در مراحل ساخت و ساز بنا از چالش های مهم این شرکت به شمار می آید.
در ادامه نیز کارشناسان حاضر در نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و مواردی را در قالب موضوع جلسه بیان نمودند.
در پایان نشست دکتر عباسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مطالب و پیشنهاداتی را در راستای نحوه واگذاری انشعابات در زمان ساخت و ساز بنا، استفاده ازنظرات کارشناسان انجمن شرکتهای ساختمانی، چگونگی تعامل با شهرداری در خصوص ساخت و ساز و همکاری با سازمان صداوسیما در راستای تهیه و پخش فیلم مستند از تخلفات صورت گرفته در حوزه انشعابات غیرمجاز را ارائه نمودند. 
 برگزاری نشست کارشناسی در ارتباط با نحوه ساماندهی و واگذاری انشعابات ساخت و ساز
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه