موافقت گمرک ایران و بنادر با افزایش ساعت کاری بندر مسافربری شهید ذاکری قشم
فرماندار شهرستان قشم گفت: با توجه به ازدحام بالای گردشگران در این منطقه و به منظور ارایه خدمات بیشتر، با هماهنگی گمرک ایران و بنادر، ساعت کاری بندر مسافربری شهید ذاکری قشم افزایش یافت.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد محمدحسینیتختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی چند روز اخیر شاهد حضور بسیار زیاد گردشگران در این منطقه به منظور بازدید از جاذبههای گردشگری و تجاری قشم هستیم.
وی افزود: در این شرایط با هماهنگی گمرک ایران، اداره بنادر و منطقه آزاد قشم در راستای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران ساعت کاری بندر مسافری شهید ذاکری قشم افزایش و پایان ساعت کاری آن از 22 به 23:30 افزایش یافت.
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: افزایش ساعت کاری این بندر تا شامگاه 23 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن فعالیت بندر مسافربری شهید ذاکری قشم به روال قبل باز خواهد گشت که در صورت تصمیم به ادامه افزایش ساعت کاری اطلاعرسانی خواهد شد.
حضور تعداد بسیار زیاد گردشگران در قشم در روزهای اخیر موجب ایجاد صفهای چندکیلومتری شده و شناورهای فعال در مسیر بندرعباس- قشم، پاسخگوی این تعداد مسافر با توجه به زمان فعالیت بندر شهید ذاکری قشم نبودند که با افزایش ساعت کاری بندر احتمالا شاهد حل بخشی از مشکل معطلی گردشگران و قشموندان برای تردد در این مسیر خواهیم بود.
قشم، منطقهای با جاذبههای گردشگری، تجاری، تاریخی و فرهنگی بسیار است که در حالوهوایی بهاری بهسر میبرد و از همین منظر مقصد خوبی برای گذران تعطیلات و آسایش و آرامش خیال است. براساس آمارهای اعلامشده، نیمه دوم هر سال بهخصوص بهمن و اسفند و همچنین ماههای فروردین و اردیبهشت جمعیت بسیار قابلتوجهی حتی دو تا سه میلیون مسافر و گردشگر داخلی برای استفاده از این ظرفیتهای گردشگری قشم به این منطقه سفر میکنند. توسعه تجاری و تقاضا برای بازارگردی و خرید کنار جاذبههای طبیعی قشم که ظرفیتهایی همانند ژئوپارک جهانی را نیز در دل خود جای داده سبب افزایش قابل توجه سفرها به قشم در سالهای اخیر بهویژه در نوروز شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد محمدحسینیتختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی چند روز اخیر شاهد حضور بسیار زیاد گردشگران در این منطقه به منظور بازدید از جاذبههای گردشگری و تجاری قشم هستیم.
وی افزود: در این شرایط با هماهنگی گمرک ایران، اداره بنادر و منطقه آزاد قشم در راستای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران ساعت کاری بندر مسافری شهید ذاکری قشم افزایش و پایان ساعت کاری آن از 22 به 23:30 افزایش یافت.
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: افزایش ساعت کاری این بندر تا شامگاه 23 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن فعالیت بندر مسافربری شهید ذاکری قشم به روال قبل باز خواهد گشت که در صورت تصمیم به ادامه افزایش ساعت کاری اطلاعرسانی خواهد شد.
حضور تعداد بسیار زیاد گردشگران در قشم در روزهای اخیر موجب ایجاد صفهای چندکیلومتری شده و شناورهای فعال در مسیر بندرعباس- قشم، پاسخگوی این تعداد مسافر با توجه به زمان فعالیت بندر شهید ذاکری قشم نبودند که با افزایش ساعت کاری بندر احتمالا شاهد حل بخشی از مشکل معطلی گردشگران و قشموندان برای تردد در این مسیر خواهیم بود.
قشم، منطقهای با جاذبههای گردشگری، تجاری، تاریخی و فرهنگی بسیار است که در حالوهوایی بهاری بهسر میبرد و از همین منظر مقصد خوبی برای گذران تعطیلات و آسایش و آرامش خیال است. براساس آمارهای اعلامشده، نیمه دوم هر سال بهخصوص بهمن و اسفند و همچنین ماههای فروردین و اردیبهشت جمعیت بسیار قابلتوجهی حتی دو تا سه میلیون مسافر و گردشگر داخلی برای استفاده از این ظرفیتهای گردشگری قشم به این منطقه سفر میکنند. توسعه تجاری و تقاضا برای بازارگردی و خرید کنار جاذبههای طبیعی قشم که ظرفیتهایی همانند ژئوپارک جهانی را نیز در دل خود جای داده سبب افزایش قابل توجه سفرها به قشم در سالهای اخیر بهویژه در نوروز شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
تورم جهانی سرخ
-
جابهجایی بیش از ۵۶۲هزار نفر سفر دریایی در هرمزگان
-
درآمد 80 میلیارد دلاری با توسعه سواحل مَکُران
-
تقویت بخش مهندسی و تولید محتوای به روز رسانی شده در زمینه های نیازسنجی، طراحی، ساخت
-
موافقت گمرک ایران و بنادر با افزایش ساعت کاری بندر مسافربری شهید ذاکری قشم
-
کشف محموله ۳۶ هزار لیتری سوخت قاچاق در آبهای ساحلی آبادان
-
توقيف 15 فروند شناور لنج و قايق در استان هرمزگان
اخبار روز
-
صدور اسناد مالکیت، امنیت سرمایهگذاری و توسعه مناطق آزاد را تضمین میکند
-
منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ظرفیت تبدیل شدن به قطب لجستیک و تجارت کشور را دارد
-
منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آغازگر فصل جدید حکمرانی اقتصادی و تجارت بینالمللی است
-
امور ایران تحت هدایت و رهبری آیتالله سید مجتبی خامنهای در حال پیشرفت است
-
هدفگذاری ایران و قزاقستان برای افزایش مبادلات تجاری به ۳ میلیارد دلار
-
توسعه همکاریهای ترانزیتی و لجستیکی تهران و آستانه
-
طرح جامع بندر ترکمن با رعایت ملاحظات محیط زیستی مصوب شد
-
تقدیر مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دریانوردان کشتی توسکا
-
تسهیل تجارت بینالمللی در گرو حرکت جدی ستاد ملی گذر
-
راهکارهای حل معضلات سوخت رسانی دریایی ایران
-
آمریکا همچنان نگران از نفوذ چین در تنگه پاناما
-
حلقه های مفقوده در ساختار تولید کشور
-
جنگ رمضان در آینه افکار عمومی
-
تداوم اقدامات حفاظتی لاک پشت های دریایی در سواحل خلیج فارس و مکران
-
نوسازی ناوگان و تأمین تجهیزات بندری در اولویت دوره پساجنگ
-
راهاندازی باسکول جدید در بندر خرمشهر
-
حمید خلیلی سرپرست معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی شد
-
اصفهان محور جهش بزرگ صنایعدستی ایران خواهد بود؛ هنر ایرانی باید به شبکه توزیع جهانی متصل شود
-
روایت وزیر راه از تابآوری شبکه حملونقل در جنگ ۴۰ روزه
-
مرز ریمدان نقش مهمی در تأمین کالاهای اساسی دارد



