بازدید مدیرعامل شرکت آبفا وجمعی از مسئولان کرمانشاه از پروژه های محرومیت زدایی استان در حوزه اورامانات


کرمانشاه - دکتر داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به همراه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و مهندس نورایی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از پروژه های مجتمع نروی و لاران شهرستان پاوه، کوگاه و میرآباد شهرستان ثلاث باباجانی و بانی عزیز شهرستان جوانرود بازدید کردند.
در این بازدید نورایی ضمن ابراز خشنودی و رضایت از عملکرد و پیشرفت پروژه ها اظهار کرد: از هر کمکی در جهت پیشبرد پروژه های آبرسانی به روستاهای استان در حوزه محرومیت زدایی و رفع تنش آبی آنان دریغ نخواهیم کرد. داودی خاطرنشان کرد: پروژه نروی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و با برنامه ریزی بعمل آمده تا چند ماه آینده روستاهای وزلی و نروی که هم اکنون با تنش آبی مواجه هستند، از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد. 
وی افزود: در حال حاضر روستای صعب العبور کوگاه با تلاش های شبانه روزی پرسنل آبفا و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مدار بهره برداری قرار گرفته و خوشبختانه اهالی این روستا پس از سالها بی آبی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.
داودی تاکیدکرد: مجتمع های لاران، میرآباد و بانی عزیز نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی طی یک ماه آینده تکمیل شده و مردم این روستاها نیز از آب شرب پايدار برخوردار خواهند شد.
بازدید مدیرعامل شرکت آبفا وجمعی از مسئولان کرمانشاه از پروژه های محرومیت زدایی استان در حوزه اورامانات
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه