فرماندار بندرخمیر:

حمایت از صادرات بندری در دستور کار است


فرماندار بندرخمیر، با بیان این نکته که حمایت از صادرات بندری در دستور کار است، گفت: تقویت صادرات غیر نفتی و ایجاد مرکز صادرات خشکبار در بندرخمیر یکی از مواردی است که در دست پیگیری قرار دارد و باید حمایت بیشتری از آن صورت گیرد.
به گزار ش اقتصادسرآمد، میرهاشم خواستار در دیدار با رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در دفتر فرمانداری بندرخمیر برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های صادرات محور در دستور کار قرار دارد و برای تحقق این امر باید تقویت بنادر نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: تقویت صادرات غیر نفتی و ایجاد مرکز صادرات خشکبار در بندرخمیر یکی از مواردی است که در دست پیگیری قرار دارد و باید حمایت بیشتری از آن صورت گیرد.
فرماندار بندرخمیر، با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی شهرستان بندرخمیر، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گسترده بندرخمیر در زمینه کشاورزی و معادن می‌توان این شهرستان را به قطب صادرات استان هرمزگان تبدیل کرد.
خواستار، با اشاره به اهمیت نقش بسیج، بیان کرد: بسیج در همه زمینه‌ها خوش درخشیده است و امروزه در جنگ اقتصادی نیز کمک‌های زیادی در حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان این حوزه داشته است.
حمایت از صادرات بندری در دستور کار است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه