دبیر طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی در هرمزگان:
شمار مسافرتهای دریایی در هرمزگان به مرز چهار میلیون نفر رسید
دبیر طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی در هرمزگان گفت: بیش از سه میلیون و ۹۹۴هزار نفر مسافر و گردشگر از ۲۵اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۳فروردینماه جاری در استان جابهجا شدند.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسماعیل مکیزاده اظهارداشت: سه میلیون و ۹۹۴ هزار و ۶۸۹ مسافر و گردشگر از ابتدای طرح تسهیل سفرهای دریایی ۱۴۰۳ از طریق بنادر مسافری وارد جزایر استان شدند. از این تعداد سه میلیون و ۳۸۱ هزارو ۶۷۵ مسافر و ۶۱۳ هزارو ۱۴ نفر گردشگر بودند.دبیر طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ در هرمزگان گفت: از این تعداد مسافر ۳۵ هزار و ۴۰۴ مسافر از طریق بندر آفتاب و ۲۹۴ هزارو ۱۵۹ مسافر از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به مقاصد جزایر قشم و هرمز رفتو آمد کردند.
به گفته مکیزاده؛ از مجموع مسافرانی که در این بازه زمانی از طریق بنادر مسافری وارد جزایر استان شدند، ۱۴۹ هزارو ۸۷۸ نفر آنها بین بنادر پهل، لافت و جزیره قشم جابهجا شدند.
به گفته وی؛ این تعداد مسافر و گردشگر به وسیله ۸۹ هزارو ۳۲۰ شناور مسافری و گردشگری در مسیرهای دریایی استان هرمزگان رفتوآمد کردهاند.
معاون دریایی بنادر هرمزگان گفت: در این مدت نیز ۶۳۳ هزار و ۲۰۲ دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگکرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و برعکس جابهجا شدند.
مکیزاده، آمار تردد مسافران از اسکله شهید ذاکری قشم را بیش از ۲۶۹ هزار اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ تا پایان روز ۱۳ فروردینماه جاری نیز ۹۰ هزارو ۱۳ مسافر و هشت هزار و ۴۴۸ گردشگر از طریق بنادر و اسکلههای مسافری و گردشگری استان جابهجا و از مناطق تفریحی و گردشگری آن بازدید کردند.
طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا فردا چهارشنبه ۱۵ فروردینماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. در اجرای این طرح در مجموع ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابهجایی ۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یکهزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسماعیل مکیزاده اظهارداشت: سه میلیون و ۹۹۴ هزار و ۶۸۹ مسافر و گردشگر از ابتدای طرح تسهیل سفرهای دریایی ۱۴۰۳ از طریق بنادر مسافری وارد جزایر استان شدند. از این تعداد سه میلیون و ۳۸۱ هزارو ۶۷۵ مسافر و ۶۱۳ هزارو ۱۴ نفر گردشگر بودند.دبیر طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ در هرمزگان گفت: از این تعداد مسافر ۳۵ هزار و ۴۰۴ مسافر از طریق بندر آفتاب و ۲۹۴ هزارو ۱۵۹ مسافر از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به مقاصد جزایر قشم و هرمز رفتو آمد کردند.
به گفته مکیزاده؛ از مجموع مسافرانی که در این بازه زمانی از طریق بنادر مسافری وارد جزایر استان شدند، ۱۴۹ هزارو ۸۷۸ نفر آنها بین بنادر پهل، لافت و جزیره قشم جابهجا شدند.
به گفته وی؛ این تعداد مسافر و گردشگر به وسیله ۸۹ هزارو ۳۲۰ شناور مسافری و گردشگری در مسیرهای دریایی استان هرمزگان رفتوآمد کردهاند.
معاون دریایی بنادر هرمزگان گفت: در این مدت نیز ۶۳۳ هزار و ۲۰۲ دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگکرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و برعکس جابهجا شدند.
مکیزاده، آمار تردد مسافران از اسکله شهید ذاکری قشم را بیش از ۲۶۹ هزار اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ تا پایان روز ۱۳ فروردینماه جاری نیز ۹۰ هزارو ۱۳ مسافر و هشت هزار و ۴۴۸ گردشگر از طریق بنادر و اسکلههای مسافری و گردشگری استان جابهجا و از مناطق تفریحی و گردشگری آن بازدید کردند.
طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا فردا چهارشنبه ۱۵ فروردینماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. در اجرای این طرح در مجموع ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابهجایی ۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یکهزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ضرورت ادغام هوش مصنوعی در مدیریت بنادر
-
شمار مسافرتهای دریایی در هرمزگان به مرز چهار میلیون نفر رسید
-
افزایش ۱۱۴ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر آبادان
-
۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر دریایی در بنادر قشم ایمن جابجا شدند
-
حمایت سازمان منطقه آزاد از تدوین برنامه جامع قرآنی جزیره قشم
-
بازدید 17 هزار گردشگر دریایی از بندر امیرآباد تا 10 فرودین ماه سال جاری
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



