حمایت سازمان منطقه آزاد از تدوین  برنامه جامع قرآنی جزیره قشم

همزمان با ایام شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان و سال جدید تعدادی از بانوان قرآن‌پژوه و فعال قرآنی، جزیره قشم با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کردند.
به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی و امور بین الملل، در این دیدار که با حضور مشاور مدیرعامل در امور بانوان و مدیرکل حوزه ریاست برگزار گردید، عادل پیغامی با تبریک سال نو و تجلیل از فعالیت‌های قرآنی برخی حضار، دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مربوط به فعالیت‌های قرآنی کشور به‌ویژه بانوان بیان کردند.
در ابتدای این نشست رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فعالان قرآنی خواست با ارائه برنامه‌های قرآنی خود از شکل‌گیری برنامه جامع قرآنی جزیره قشم در سال 1403 اهتمام ورزند و تأکید کرد: سازمان منطقه آزاد از طرح‌های موسسات قرآنی با هدف گسترش فرهنگ قرآن در جزیره، حمایت خواهد کرد.
عادل پیغامی با توجه به ظرفیت‌های قرآنی بانوان گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، فرزندآوری، تربیت فرزند و سایر نیازهای حوزه بانوان می بایست برنامه‌های فرهنگی را از مسیر و مدخل قرآن ارائه نمود.
فاطمه باقری، مشاور امور بانوان، نیز در این جلسه، اظهار کرد: بنابه ظرفیت‌های قرآنی موجود در قشم، این جزیره را می‌توان جزیره قرآنی نام نهاد و اظهار امیدواری کرد که در سال جاری شاهد دستاوردهای این نشست خواهیم بود.
دکتر رزمی، مدیرکل حوزه مدیرعامل نیز ضمن آمادگی برای همکاری با بانوان عرصه قرآن، از راه اندازی کتابخانه های مجازی در حوزه های علمیه و بوستان بانوان و همچنین اختصاص بن خرید کتاب به فعالان قرآنی خبر داد.
میهمانان در این نشست از نخستین دیدار اختصاصی بانوان فعال قرآنی جزیره قشم با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار خرسندی نموده و به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و مسائل پیش‌روی فعالان قرآنی پرداختند.
در این نشست خدیجه غلامی مدیر حوزه علمیه ریحانه الرسول، پروین خدادادی رئیس انجمن قرآن و عترت، اکرم پاکزاد مربی موسسه قرآن و عترت نبی اکرم، عایشه نیکخواه مربی حفظ قرآن، مرضیه و موزه عظیم پور مربی موسسه نسیم مهر، زهرا ماهیگر قویدل مربی مدرسه ریحانه النبی طولا، ناهید ماهیگیر مربی مسجد امام هادی، فاطمه رستمی گورانی مربی حفظ قرآن از روستای هفت رنگو، زرینه جعفری مربی مسجد امام حسن، زینب صیادی مربی مسجد امام حسین، هاجر مهدی زاده کارشناس فرهنگی و مربی قرآن کمیته امداد امام خمینی، عایشه جمال پور مربی تجوید از روستای باسعیدو، صفورا قاسمی مربی مکتب‌خانه عصمت کووه‌ای، عایشه زینلی مربی و مدیر سرای همدلان بانوان روستای زیرانگ و بهناز صالحی موسس و مربی موسسه دریای علم حضور داشتند.
حمایت سازمان منطقه آزاد از تدوین  برنامه جامع قرآنی جزیره قشم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه