رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

اقدامات جهاد کشاورزی در رشد تولید باید برای همه مردم تبیین شود

تبریز- محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی یکی از اولویت ها در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است و باید نقش اقدامات جهاد کشاورزی در رشد تولید برای همه مردم تبیین شود.
به اکبر فتحی در جلسه گرامیداشت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی با تبریک این مناسبت به همکاران روابط عمومی سازمان، شهرستان‌ها و ادارات تابعه گفت: بخش های تخصصی سازمان باید هر کدام به صورت جداگانه یک نفر را به عنوان رابط روابط عمومی انتخاب کنند تا اقدامات اولیه برای تهیه گزارش ها خبری توسط این رابطین انجام شود و سپس اقدامات نهایی توسط روابط عمومی صورت گیرد.
وی با اشاره به محدودیت سازمان در زمینه منابع انسانی گفت: تقسیم کار درست می تواند محدودیت هایی که در حوزه منابع انسانی وجود دارد را کمرنگ کند اما با این وجود در زمینه منابع انسانی به یک بازمهندسی نیاز داریم تا تناسبی درست از عملکرد و حجم فعالیت های یک بخش و نیروی انسانی که در اختیار دارد را در سازمان برقرار کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با تقدیر از فعالیت های اداره روابط عمومی سازمان گفت: اداره روابط عمومی از بخش های بسیار فعال در سازمان است که نیروهای آن با وجدان کاری و علیرغم محدودیت های موجود، بیشترین عملکرد را ارائه می دهند. رتبه هایی که در این حوزه در سطح استان و کشور کسب شده است به خوبی نمایانگر این مسئله است.
فتحی با اشاره به اهمیت فعالیت های روابط عمومی گفت: اگر اقدامات اداره روابط عمومی نبود، همه اقداماتی که در سازمان انجام می شد درون سازمان باقی می ماند و مردم از کم و کیف آن اطلاع پیدا نمی کردند.
وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی و اقدامات رسانه ای در تاریخ اسلام گفت: عبارت مشهور «کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود» مؤید نقش اطلاع رسانی و جهاد تبیین در نشان دادن عظمت یک اقدام است. حماسه کربلا با آن عظمت و وسعتش رقم خورد اما اگر شخصیتی والایی مانند حضرت زینب (س) نبود، این حماسه به گوش دیگران نمی رسید تا امروز به عنوان زنده نگهدارنده اسلام در سراسر جهان شناخته شود.
اقدامات جهاد کشاورزی در رشد تولید باید برای همه مردم تبیین شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه