مدیر عامل آبفای استان اصفهان

در صنعت آبفای اصفهان فعالیت حوزه روابط عمومی باید به صورت علمی و تخصصی دنبال شود

مدیر عامل آبفای استان اصفهان درجمع مسوولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت، خواستار پیاده سازی علم نوین در حوزه روابط عمومی شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حسین اکبریان بیان کرد: معتقدم با به کار گیری نیروهای متخصص و علمی در حوزه روابط عمومی، تمامی فعالیت های این بخش به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد و بکار گیری نیروهای کار آمد در روابط عمومی در مستند سازی و انعکاس فعالیت های شرکت به مخاطبان در درون و برون سازمان بسیار موثر است.
وی افزود: بدون شک فعالان عرصه روابط عمومی در انعکاس دقیق و به هنگام نحوه خدمت رسانی فعالان صنعت آبفا به مردم نقش به سزایی دارند که این امر مسلما در سطح رضایت مندی مردم از این دستگاه خدمت رسان بسیار موثر است.مدیرعامل آبفای استان اصفهان خطاب به فعالان حوزه روابط عمومی گفت: باید با ظرافت هنرمندانه و خلاقانه سختی ها و دشورای هایی که فعالان صنعت آبفا برای خدمات رسانی پایدار به مردم در جای جای استان در تمام روزهای سال در دستور کار قرار می دهند به تصویر بکشید و با شیوا ترین زبان ممکن این فعالیت ها را بیان کنید.
اکبریان به نقش آموزش در انجام بهتر کارها اشاره نمود و تصریح کرد: باید به منظور ارتقا سطح دانش فعالان عرصه روابط عمومی با علم روز دنیا ، آموزش های تخصصی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد تا شاهد کسب مستمر موفقیت های فعالان این حوزه در سطح ملی و استانی باشیم.
اکبریان همچنین ضمن قدردانی ازفعالیتهای کارشناسان دفترمدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM)شرکت از صبوری و تلاش ایشان در پاسخگویی به تماسهای مردمی تشکر کرد .
درادامه این نشست مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان با اشاره به کسب موفقیت آبفا در ارزیابی روابط عمومی های شرکت های تابعه وزارت نیرو و نیز شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: روابط عمومی آبفای استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در سال 1402 در میان شرکت های تابعه وزارت نیرو شد. همچنین این شرکت در ارزیابی شرکت مهندسی آبفای کشور به عنوان روابط عمومی برتر در بخش تولیدات رسانه ای شناخته شد .
در صنعت آبفای اصفهان فعالیت حوزه روابط عمومی باید به صورت علمی و تخصصی دنبال شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه