بررسی جایگاه شرکت‌های  دانش‌بنیان در توسعه اقتصاد دریامحور در استان هرمزگان

اولین جلسه بررسی نقش و جایگاه شرکت‌های دانش بنیان در توسعه اقتصاد دریا محور برگزار شد.اولین جلسه نقش و جایگاه شرکت‌های دانش بنیان در توسعه اقتصاد دریا محور با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، روئسای دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط هرمزگان برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، احسان کامرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در این نشست گفت: می‌بایست شناسنامه‌ای از شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت‌های فعلی استان تهیه گردد تا با روش‌های آینده پژوهی برای آینده استان در زمینه نوآوری و فناوری نقشه راه ترسیم کنیم.
کامرانی عنوان کرد: نظرات دانشگاههای استان و افراد صاحب نظر در ترسیم این مسیر در نظر گرفته شود و همچنین از ظرفیت کشورهای اسلامی و موفق در توسعه اقتصاد دریامحور استفاده شود.
وی، به ظرفیت و بهره مندی از الگوهای بین المللی موفق تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های موفق استانی مانند نفت، گاز، فولاد، کشاورزی و سایر زمینه‌ها با توجه سند آمایش استانی موردتوجه قرار گیرد.
در پایان این جلسه اعضا برلزوم برگزاری منظم این نشست‌ها خواستار بررسی بیشتر موضوع در قالب ساختاری هدفمند شدند.به گزارش خبرنگار ایسنا، این جلسه به میزبانی پارک علم و فن‌آوری هرمزگان برگزار شد.
بررسی جایگاه شرکت‌های  دانش‌بنیان در توسعه اقتصاد دریامحور در استان هرمزگان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه