زیرساخت‌های آبرسانی در فارس باید  ترمیم شوند


شیراز- توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت آبفا فارس در جلسه‌ای با فرماندار شهرستان مهر، ضمن بررسی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید زیرساخت‌های آبرسانی ترمیم شود.
علی شبانی ، در دیدار با حمزه محمدی، فرماندار شهرستان مهر، با بیان اینکه در سال‌های گذشته اقدامات موثر زیادی در حوضه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان انجام شده است، گفت: با این اوصاف باید به شدت کار کنیم تا شرایط را به نقطه مطلوب‌تر برسانیم.
وی افزود: بدیهی است در این مسیر ترمیم زیرساخت‌های آبرسانی اولویت نخست شرکت آبفا فارس است؛ هرچند نباید از مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف جامعه غافل شویم.
مدیرعامل شرکت آبفا فارس اظهار کرد: با توجه به عدم نزول باران کافی در استان فارس، باید با اجرای پروژه‌های موثر و ترمیم زیرساخت‌های آبرسانی در شهرها و روستاها، به ویژه مناطق آسیب‌پذیر استان، دغدغه‌های این حوزه به حداقل برسد.
شبانی تصریح کرد: در شهرستان مهر نیز با توجه به شرایط اقلیمی خاص، با بررسی منطقه و کارشناسی شرایط احتمالی پیش‌رو، پروژه‌های زیربنایی و مناسب طراحی شده است که برخی به نتیجه رسیده و تعدادی هم در حال اجراست، البته اجرای پروژه‌های جدید منوط به همکاری مسئولان محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز است.
زیرساخت‌های آبرسانی در فارس باید  ترمیم شوند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه