مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

الزام مشترکان اداری کرمانشاه به  استفاده از مولد اضطراری برق در ساعات اوج مصرف


کرمانشاه-  در نشست پدافند غیرعامل که با حضور مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، رسول مجد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه و مسوولان پدافند غیر عامل و انرژی ادارات استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزاری شد، برنامه های مدیریت و بهینه سازی مصرف برق در بخش اداری در پیک تابستان ۱۴۰۳ تشریح گردید.
در ابتدای این نشست مهندس مرادی اظهار داشت: ‏با توجه به پیش بینی نیاز ۷۷۰۰۰ مگاواتی برق در کشور، صنعت برق در پیک تابستان ۱۴۰۳ با افزایش بی سابقه مصرف نسبت به تولید   برق مواجه است و به عبارتی مصرف برق در روزهای اخیر به دلیل شدت گرما افزایش چشمگیری داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ساعات اوج مصرف برق در طول روز را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ اعلام کرد و اظهار داشت: ساعات اوج مصرف در طول شب نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۳ می باشد که از همه مشترکین خانگی، تجاری واداری  تقاضا دارین با مدیریت مصرف برق  در این ساعات کمترین خادمین خود را در تأمین برق مطمئن یاری نمایند .
وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پایش و کنترل مصرف برق کلیه ادارات ، دستگاههای اجرایی، بانکها، شهرداریها و نهادهای عمومی غیر دولتی مبنی کاهش مصرف برق در  وقت های اداری در بازه زمانی ۶ لغایت ۱۳ روزهای عادی و غیر تعطیل به میزان حداقل ۴۰ درصد مصرف و در ساعات غیر اداری به میزان حداقل ۷۰% مصرف نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ را در دستور کار قرار داده است بدین منظور از راهکارهای خاموش کردن روشنایی نمای ساختمانها سایر وسایل روشنایی های غیرضرور و سامانه های سرمایشی در دستور کار قرار گرفته و در صورت عدم رعایت مشترکین نسبت به قطع برق آنها اقدام می شود.
مرادی ادامه داد: این شرکت با همکاری استانداری ، فرمانداریهاو بخشداریها کلیه دستگاههای دولتی و مراکز تجاری را ملزم نموده تا مولدهای اضطراری را در ساعات اوج مصرف از ساعت ۱۳ لغایت ۱۸ را در مدار قرار داده و دمای دستگاه های سرمایشی خود را بر روی دمای ۲۵ درجه تنظیم نمایند. 
وی در ادامه رابطه با قطعی برق ادارات استان نیز اظهار داشت؛ تاکنون برق ۶۵ مشترک اداری استان به دلیل عدم همکاری با این شرکت قطع شده و به صورت میانگین روزانه برق ۴ اداره قطع گردیده که این قطعی برق ادارات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.
الزام مشترکان اداری کرمانشاه به  استفاده از مولد اضطراری برق در ساعات اوج مصرف
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه