حضور استاندار مازندران در اداره کل بهزیستی استان
مازندران- سهیلا مرآتی خبرنگار اقتصادسرآمد- همزمان با زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، یوسف نوری استاندار مازندران با حضور در اداره کل بهزیستی استان در نشستی صمیمانه با بریمانی مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی این روز را به پزشکان شاغل در این مجموعه تبریک گفت و با اهدا گل و هدایایی از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ استاندار مازندران در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از زحمات و اهتمام کارکنان بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف گفت: کار در بهزیستی امری خداپسندانه است و این دستگاه در استان جز نهادهایی است که در رابطه با خدمت رسانی به نیازمندان نقش بسزا و موثری ایفا می کند.
مقام عالی دولت در استان، فعالیت کارکنان بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ارزنده برشمرد و افزود: تلاش ما بر توانمندسازی این اقشار است تا با استفاده از ظرفیت های فردی و اجتماعی مددجویان زمینه را برای فعالیت های آنان فراهم کنیم.
نوری رمز موفقیت مددجویان بهزیستی در عرصه های مختلف را عزت نفس و خودباوری آنان توصیف و تصریح کرد: در توانمندسازی جامعه هدف تنها به بعد اقتصادی بسنده نشود و باید این عزیزان را در ابعاد فرهنگی، معنوی و روحی نیز حمایت کنیم.
بریمانی مدیرکل بهزیستی استان نیز در این نشست ضمن مهم دانستن بهره مندی مددجویان از خدمات شایسته گفت: کارکنان بهزیستی، احترام و تکریم ولی نعمتان را سرلوحه کار خود قرار داده اند و باید با تلاش شبانه روزی سعی کنیم تا بستر را جهت توانمندسازی و رشد همه جانبه مددجویان و خانواده های آنان فراهم کنیم.
وی به تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت ها در بهزیستی اشاره کرد و افزود: محور فعالیت های بهزیستی رفع مشکلات و دغدغه های مددجویان است که با استفاده از ظرفیت های اجتماعی این امر محقق می گردد.
بریمانی تحکیم و حفظ نظام خانواده را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی بعنوان تنها نهاد متولی سلامت اجتماعی در برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت خود در حوزه های مختلف سعی در انواع آموزش به اقشار مختلف جهت کنترل و کاهش آسیب داشته است.گفتنی است مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه این نشست تابلو نقاشی از آثار هنرمند دارای معلولیت استان را به استاندار مازندران اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ استاندار مازندران در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از زحمات و اهتمام کارکنان بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف گفت: کار در بهزیستی امری خداپسندانه است و این دستگاه در استان جز نهادهایی است که در رابطه با خدمت رسانی به نیازمندان نقش بسزا و موثری ایفا می کند.
مقام عالی دولت در استان، فعالیت کارکنان بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ارزنده برشمرد و افزود: تلاش ما بر توانمندسازی این اقشار است تا با استفاده از ظرفیت های فردی و اجتماعی مددجویان زمینه را برای فعالیت های آنان فراهم کنیم.
نوری رمز موفقیت مددجویان بهزیستی در عرصه های مختلف را عزت نفس و خودباوری آنان توصیف و تصریح کرد: در توانمندسازی جامعه هدف تنها به بعد اقتصادی بسنده نشود و باید این عزیزان را در ابعاد فرهنگی، معنوی و روحی نیز حمایت کنیم.
بریمانی مدیرکل بهزیستی استان نیز در این نشست ضمن مهم دانستن بهره مندی مددجویان از خدمات شایسته گفت: کارکنان بهزیستی، احترام و تکریم ولی نعمتان را سرلوحه کار خود قرار داده اند و باید با تلاش شبانه روزی سعی کنیم تا بستر را جهت توانمندسازی و رشد همه جانبه مددجویان و خانواده های آنان فراهم کنیم.
وی به تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت ها در بهزیستی اشاره کرد و افزود: محور فعالیت های بهزیستی رفع مشکلات و دغدغه های مددجویان است که با استفاده از ظرفیت های اجتماعی این امر محقق می گردد.
بریمانی تحکیم و حفظ نظام خانواده را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی بعنوان تنها نهاد متولی سلامت اجتماعی در برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت خود در حوزه های مختلف سعی در انواع آموزش به اقشار مختلف جهت کنترل و کاهش آسیب داشته است.گفتنی است مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه این نشست تابلو نقاشی از آثار هنرمند دارای معلولیت استان را به استاندار مازندران اهدا کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
سرانه توزیع پرستار در لرستان نامتوازن است
-
آغاز و افتتاح ۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جادهای بوشهر در هفته دولت
-
جابجایی بیش از هفت هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل اردبیل
-
اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای ایمنسازی آزادراه قم - کاشان
-
بهره برداری از آبشیرینکن شهدای خدمت نماد همدلی در سیستان و بلوچستان است
-
حضور استاندار مازندران در اداره کل بهزیستی استان
-
مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری توسعه ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



