۱۰ طرح شیلاتی هرمزگان آماده افتتاح شد
مدیرکل شیلات هرمزگان از افتتاح ۱۰ پروژه با اعتباری افزون بر هفت هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال و اشتغال ۱۳۰نفر در هفته دولت خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مسعود بارانی با اعلام این به رسانه ها اظهار کرد: در هفته دولت سالجاری به ترتیب شهرستان های قشم، بندرلنگه و سیریک بیشترین تعداد پروژه شیلاتی قابل افتتاح را به خود اختصاص می دهند.
وی بهره برداری از ۲ هزار و ۸۰۰ تن طرح پرورش ماهی در قفس در قالب چهار طرح با اعتباری افزون بر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۸۵ نفر در شهرستان های قشم و بندرلنگه و بهره برداری از ۲ مرکز ۵۰ میلیون قطعه ای تکثیر میگو با اعتباری افزون بر ۹۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان های سیریک و بندرلنگه و بهره برداری از یک طرح پرورش ماهی خاویاری ۵۰ تنی با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر را از طرحهای افتتاحی هفته دولت در حوزه شیلات عنوان کرد.
مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: همچنین امسال شاهد توسعه و تکمیل موج شکن مردمی «مسن» و موج شکن مردمی «شیب دراز» در شهرستان قشم و ساماندهی مرکز تخلیه صید چاهو شرقی در حوزه صید و صیادی استان خواهیم بود.
بارانی با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد توفیقات و دستاوردهای خوبی برای مردم استان و ملت ایران بودهایم، گفت: امسال با توجه به تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته، شاهد پیشرفت چشمگیری در مجموعههای فعالیتی شیلات هرمزگان از جمله پروژههای آبزی پروری، صید و صیادی، عمرانی، تولیدی و سرمایهگذاری بودهایم.
به گزارش اقتصادسرآمد، مسعود بارانی با اعلام این به رسانه ها اظهار کرد: در هفته دولت سالجاری به ترتیب شهرستان های قشم، بندرلنگه و سیریک بیشترین تعداد پروژه شیلاتی قابل افتتاح را به خود اختصاص می دهند.
وی بهره برداری از ۲ هزار و ۸۰۰ تن طرح پرورش ماهی در قفس در قالب چهار طرح با اعتباری افزون بر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۸۵ نفر در شهرستان های قشم و بندرلنگه و بهره برداری از ۲ مرکز ۵۰ میلیون قطعه ای تکثیر میگو با اعتباری افزون بر ۹۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان های سیریک و بندرلنگه و بهره برداری از یک طرح پرورش ماهی خاویاری ۵۰ تنی با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر را از طرحهای افتتاحی هفته دولت در حوزه شیلات عنوان کرد.
مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: همچنین امسال شاهد توسعه و تکمیل موج شکن مردمی «مسن» و موج شکن مردمی «شیب دراز» در شهرستان قشم و ساماندهی مرکز تخلیه صید چاهو شرقی در حوزه صید و صیادی استان خواهیم بود.
بارانی با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد توفیقات و دستاوردهای خوبی برای مردم استان و ملت ایران بودهایم، گفت: امسال با توجه به تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته، شاهد پیشرفت چشمگیری در مجموعههای فعالیتی شیلات هرمزگان از جمله پروژههای آبزی پروری، صید و صیادی، عمرانی، تولیدی و سرمایهگذاری بودهایم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



