مدیرکل بیمه سلامت استان یزد:
افزون بر ۳۲۳ هزار نفر در استان یزد بیمه سلامت هستند
یزد-دانشی خبرنگاراقتصادسرآمد- مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: ۳۲۳ هزار و ۲۱۵ نفر در این استان تحت پوشش بیمه هستند که ۱۳۸ هزار و ۴۲۰ نفر به صورت همگانی از طرح بیمه ایرانیان برخوردار شده اند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد دریجانی در جمع اصحاب رسانه استان یزد، افزود: در طرح بیمه ایرانیان از دهک اول تا پنجم رایگان شده اند که بیش از ۸۰ هزار نفر را شامل شده و به صورت سیستمی بیمه می شوند و نیازی به مراجعه هم ندارند.
وی ادامه داد: از مجموع تعداد بیمه شدگان سلامت در استان یزد ۷۶ هزار و ۷۹ نفر کارمندان دولت هستند همچنین امکان استفاده از خدمات بیمه حتی بر روی تخت بیمارستان هم وجود دارد و لذا از افرادی که هیچگونه بیمه ای ندارند درخواست می کنیم تا به مراکز بیمه سلامت
مراجعه کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان یزد گفت: از طرف این اداره کل ماهیانه ۱۰۴ میلیارد تومان به موسسات تشخیص درمانی پرداخت می شود که ۵۱ میلیارد تومان برا ی موسسات تشخیصی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و ۵۳ میلیارد تومان مربوط به موسسات خصوصی و خیریه و غیر دولتی است و پرداخت ها نیز به روز است.
دریجانی ادامه داد: ۱۲۷ نوع بیماری نشان دار شده و نیاز به مراجعه جهت تایید بیمه ندارند و تا کنون تعداد چهل هزار نفر که دارای فشار خون و دیابت هستند، نشان دار شده اند و صندوق صعب العلاج برای بیماران خاص است.
وی اظهار داشت: تا سقف ۷۰ میلیون تومان اسناد بیماران صعب العلاج قابل پرداخت است و برای ۱۲۷ بیماری نیز بدون سقف پرداخت می شود و هزینه های بستری در بیمارستان های دولتی نیز رایگان محاسبه می شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: نوار تست و سوزن دستگاههای قند خون نیز در صورت نسخه شدن توسط پزشک در بخش مربوطه از طرف یمه سلامت رایگان محاسبه می شود همچنین در این استان طی ۶ ماه گذشته مبلغ ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت بیماران صعب العلاج پرداخت شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد دریجانی در جمع اصحاب رسانه استان یزد، افزود: در طرح بیمه ایرانیان از دهک اول تا پنجم رایگان شده اند که بیش از ۸۰ هزار نفر را شامل شده و به صورت سیستمی بیمه می شوند و نیازی به مراجعه هم ندارند.
وی ادامه داد: از مجموع تعداد بیمه شدگان سلامت در استان یزد ۷۶ هزار و ۷۹ نفر کارمندان دولت هستند همچنین امکان استفاده از خدمات بیمه حتی بر روی تخت بیمارستان هم وجود دارد و لذا از افرادی که هیچگونه بیمه ای ندارند درخواست می کنیم تا به مراکز بیمه سلامت
مراجعه کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان یزد گفت: از طرف این اداره کل ماهیانه ۱۰۴ میلیارد تومان به موسسات تشخیص درمانی پرداخت می شود که ۵۱ میلیارد تومان برا ی موسسات تشخیصی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و ۵۳ میلیارد تومان مربوط به موسسات خصوصی و خیریه و غیر دولتی است و پرداخت ها نیز به روز است.
دریجانی ادامه داد: ۱۲۷ نوع بیماری نشان دار شده و نیاز به مراجعه جهت تایید بیمه ندارند و تا کنون تعداد چهل هزار نفر که دارای فشار خون و دیابت هستند، نشان دار شده اند و صندوق صعب العلاج برای بیماران خاص است.
وی اظهار داشت: تا سقف ۷۰ میلیون تومان اسناد بیماران صعب العلاج قابل پرداخت است و برای ۱۲۷ بیماری نیز بدون سقف پرداخت می شود و هزینه های بستری در بیمارستان های دولتی نیز رایگان محاسبه می شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: نوار تست و سوزن دستگاههای قند خون نیز در صورت نسخه شدن توسط پزشک در بخش مربوطه از طرف یمه سلامت رایگان محاسبه می شود همچنین در این استان طی ۶ ماه گذشته مبلغ ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت بیماران صعب العلاج پرداخت شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
ذخیرهسازی ۱۴ میلیون مترمکعب آب در سدهای استان بوشهر
-
راه اندازی و فعالیت های درخشان دانشکده توانبخشی؛ جزو افتخارات دانشگاه علوم پزشکی اراک است
-
افزون بر ۳۲۳ هزار نفر در استان یزد بیمه سلامت هستند
-
توسعه زیرساختهای هوشمندسازی در تبریز موجب رونق کسب و کارهای خانگی میشود
-
22هزار میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانههای فاضلاب در لرستان نیاز است
-
پویش "ایران همدل" در مازندران برگزار می شود
-
عملیات پایپ جکینگ خط انتقال آب "چشمه کاوات" به "جوانرود" در آینده نزدیک
-
ثبت رکورد بی سابقه در جذب منابع مالی از طریق فروش اوراق مشارکت
اخبار روز
-
اطلاعیه مهم شرکت فرودگاهها در خصوص محدودیتهای پروازی در ایام تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی
-
هزینههای نادیده گرفتن ریسک در حمل و نقل دریایی
-
از وعده لایروبی تا قرارداد خارج سازی مغروقهها ی اروند
-
بازتعریف رابطه انرژی، جغرافیا و امنیت در «آسهآن»
-
لزوم بهرهگیری از اطلاعات بروز در مدیریت دریاپایه
-
«دریادلان دنا» شهیدان گمنام تجارت دریایی ایران
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
بهره برداری از پورتال صندوق توسعه صنایع دریایی با 12 خدمت الکترونیکی برخط
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند



