مدیرعامل آبوفاضلاب مازندران مطرح کرد
بهرهمندی بیش از ۷هزار خانوار شهرستان قائمشهر از طرحهای آبرسانی
گروه استانها- سهیلا مرآتی، مازندران- به مناسبت چهلوششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرحهای آبرسانی در شهرستان قائمشهر با برخورداری ۷۲۰۰خانوار، افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
به گزارش «اقتصاد سرآمد»، مدیرعامل آبفای استان مازندران در این مراسم با بیان اینکه این استان به عنوان نگین سبز کشور هرساله در ایام مختلف پذیرای مهمانان و مسافران بیشماری از نقاط مختلف کشور است، گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته برای این گردشگران و مسافران در اختصاص اعتبارات، نیازمند است مازندران ملی دیده شود.
برارزاده با اشاره به اینکه تامین آب شرب هماستانیهای عزیز و مسافران یکی از دغدغههای اصلی ماست، افزود: برای رفع کمبود آب، مناطقی که دارای مشکل هستند را شناسایی و با تدوین کتابچه تنش آبی، برای هر منطقه براساس ظرفیتهای موجود، برنامهریزی کردیم.
او یکی از مهمترین دغدغهها را تامین آب شرب در مناطق کمبرخوردار و محروم روستایی دانست و اظهار داشت: در گام اول با بسیج سازندگی و سپاه کربلا قرارداد همکاری منعقد کردیم و براساس آن اقدامات خوبی در روستاهای استان انجام شد.
مدیرعامل آبفای استان مازندران با بیان اینکه تعدادی از روستاها تحت پوشش شرکت قرار ندارند و به صورت هیات امنایی مدیریت میشوند، گفت: از آنجایی که مسئولیت تامین آب شرب بهداشتی و پایدار برعهده آبفا قرار دارد، طرحهای آبرسانی در روستاهایی که تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند، درحال انجام است و آبفای مازندران آماده ارائه خدمات به تمامی روستاهای استان است.
او در بخش دیگری از سخنانش به لزوم اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای ساحلی اشاره و تصریح کرد: پیگیریها و اقدامات لازم در این زمینه درحال انجام است.
مدیرعامل آبفای مازندران در ادامه به طرحهای آبرسانی در شهرستان قائمشهر با هدف جلوگیری از هدررفت آب شرب، افزایش توان تامین، انتقال و منابع تامین آب شرب سالم و پایدار اشاره کرد و گفت: امروز به حول و قوه الهی شاهد آغاز عملیات اجرایی حفر چاه با آبدهی ۱۵لیتر در ثانیه در روستای واسکس با پیشبینی ۵۰میلیارد ریال اعتبار و برخورداری ۷۰۰خانوار هستیم.
برارزاده از اجرای ۲۰هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در این شهرستان با صرف ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ۵هزار خانوار خبر داد و افزود: محوطهسازی و رنگآمیزی ۳باب مخزن ذخیره هوایی نیز با صرف ۲۰میلیارد ریال اعتبار با بهرهمندی ۱۵۰۰خانوار در این شهرستان انجام شد.
فرماندار قائمشهر نیز در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای عظیمی در کشور هستیم. قربانی تحول در عرصه آبرسانی را یکی از این دستاوردها دانست و از شرکت آبوفاضلاب مازندران به دلیل نگاه ویژه به امر تامین آب شرب سالم و مطلوب برای هماستانیها و مسافران قدردانی کرد.
به گزارش «اقتصاد سرآمد»، مدیرعامل آبفای استان مازندران در این مراسم با بیان اینکه این استان به عنوان نگین سبز کشور هرساله در ایام مختلف پذیرای مهمانان و مسافران بیشماری از نقاط مختلف کشور است، گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته برای این گردشگران و مسافران در اختصاص اعتبارات، نیازمند است مازندران ملی دیده شود.
برارزاده با اشاره به اینکه تامین آب شرب هماستانیهای عزیز و مسافران یکی از دغدغههای اصلی ماست، افزود: برای رفع کمبود آب، مناطقی که دارای مشکل هستند را شناسایی و با تدوین کتابچه تنش آبی، برای هر منطقه براساس ظرفیتهای موجود، برنامهریزی کردیم.
او یکی از مهمترین دغدغهها را تامین آب شرب در مناطق کمبرخوردار و محروم روستایی دانست و اظهار داشت: در گام اول با بسیج سازندگی و سپاه کربلا قرارداد همکاری منعقد کردیم و براساس آن اقدامات خوبی در روستاهای استان انجام شد.
مدیرعامل آبفای استان مازندران با بیان اینکه تعدادی از روستاها تحت پوشش شرکت قرار ندارند و به صورت هیات امنایی مدیریت میشوند، گفت: از آنجایی که مسئولیت تامین آب شرب بهداشتی و پایدار برعهده آبفا قرار دارد، طرحهای آبرسانی در روستاهایی که تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند، درحال انجام است و آبفای مازندران آماده ارائه خدمات به تمامی روستاهای استان است.
او در بخش دیگری از سخنانش به لزوم اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای ساحلی اشاره و تصریح کرد: پیگیریها و اقدامات لازم در این زمینه درحال انجام است.
مدیرعامل آبفای مازندران در ادامه به طرحهای آبرسانی در شهرستان قائمشهر با هدف جلوگیری از هدررفت آب شرب، افزایش توان تامین، انتقال و منابع تامین آب شرب سالم و پایدار اشاره کرد و گفت: امروز به حول و قوه الهی شاهد آغاز عملیات اجرایی حفر چاه با آبدهی ۱۵لیتر در ثانیه در روستای واسکس با پیشبینی ۵۰میلیارد ریال اعتبار و برخورداری ۷۰۰خانوار هستیم.
برارزاده از اجرای ۲۰هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در این شهرستان با صرف ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ۵هزار خانوار خبر داد و افزود: محوطهسازی و رنگآمیزی ۳باب مخزن ذخیره هوایی نیز با صرف ۲۰میلیارد ریال اعتبار با بهرهمندی ۱۵۰۰خانوار در این شهرستان انجام شد.
فرماندار قائمشهر نیز در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای عظیمی در کشور هستیم. قربانی تحول در عرصه آبرسانی را یکی از این دستاوردها دانست و از شرکت آبوفاضلاب مازندران به دلیل نگاه ویژه به امر تامین آب شرب سالم و مطلوب برای هماستانیها و مسافران قدردانی کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
بهرهمندی بیش از ۷هزار خانوار شهرستان قائمشهر از طرحهای آبرسانی
-
افزایش ۱۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
-
ساماندهی سیاه جوی به ایستگاه پایانی رسید
-
ساماندهی حاشیهنشینی زاهدان در اولویت قرار دارد
-
38طرح راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری اجرایی و بهرهبرداری شد
-
بهرهبرداری از طرحهای آبیاری نوین در ۸۵۰ هکتار از اراضی خراسان رضوی
-
عشایر آذربایجان غربی رتبه سوم پرورش دام کشور را در اختیار دارند
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



