مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی:
کاهش ۲۰ درصدی مصرف انرژی در شرکت گاز استان مرکزی
گروه استان ها- عاطفه صفدری ، اراک - در استان مرکزی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از بهسازی یک هزار و 170 موتورخانه استان در 9 ماه اول سال 1404 و کاهش حدود 20 درصدی مصرف انرژی با انجام بهسازی موتورخانهها خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محمدرضا سمیعی، گفت: به همت واحد بهینه سازی مصرف انرژی و کربن ، از ابتدای طرح تاکنون چهار هزار و 379 موتورخانه ، بهسازی شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با تأکید بر اهمیت استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در راستای توسعه پایدار گفت: احداث نیروگاه خورشیدی در کنار پروژههای گازرسانی بخشی از برنامههای ما برای کاهش وابستگی به منابع فسیلی و بهرهگیری از انرژیهای پاک است.
این پروژه نه تنها به بهبود تأمین انرژی کمک میکند، بلکه به حفاظت از محیطزیست و افزایش بهرهوری نیز منجر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی افزود: استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر باید بهعنوان یک راهکار اساسی برای مدیریت ناترازی انرژی و کاهش آلایندههای زیستمحیطی در نظر گرفته شود.امیدواریم با اجرای این پروژه بتوانیم گام مؤثری در جهت ارتقای زیرساختهای انرژی استان برداریم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
تحقق ۷۳ درصدی اهداف سند سازگاری با کمآبی
-
۱۰ درصد صرفهجویی پادزهر تنش آبی زاهدان
-
شش پروژه صنایع تبدیلی کشاورزی با ظرفیت ۶۷ هزار تن در هرمزگان به بهره برداری رسید
-
شفافیت، همکاری نظارتی و مقاوم سازی خطوط؛ سه ضلع خدمت در شرکت گاز ایلام
-
شهرک تخصصی نساجی کاشان به آزادراه امیرکبیر متصل میشود
-
تجلیل از برقبانان نمونه شرکت توزیع نیروی برق گلستان همزمان با صنعت برق کشور
-
کاهش ۲۰ درصدی مصرف انرژی در شرکت گاز استان مرکزی
اخبار روز
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
برای بردن فقط بازیکنان نمیدوند؛ ما هم سهمی داریم
-
برق ۶۲ اداره تهران قطع شد
-
مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «پروژه ملی مهتاب»
-
وقتی غولهای کشتیرانی مسیرشان را عوض میکنند، باید نگران باشیم یا آماده؟
-
گزارش دست آوردهای یک سال گذشته سایپا
-
صندوق توسعه صنایع دریایی و توسعه صادرات کجای معادله اقتصاددریا هستند
-
ضرورت بازتعریف فرهنگ سرمایهگذاری در مسیر توسعه پایدار
-
حضور چشمگیر گردشگران تابستانی در سواحل خلیج گرگان
-
«شکست دولت» فراتر از شکست بازار
-
تحول در زنجیره تأمین کشور؛ نظام رتبهبندی شرکتهای لجستیکی کلید خورد
-
به زودی؛ برنامه اقدام ملی حفاظت از کوسه ماهیان و سفره ماهیان اجرایی می شود
-
برگزاری موفقیتآمیز ممیزی جامع و تلفیقی ممیزی آیمو در بندر شهید رجایی
-
تداوم روند روان ترخیص کالاهای اساسی در بندر امام(ره)
-
فرصت تازه برای فعالان اقتصادی؛ بندر خرمشهر آماده پشتیبانی از واردات ۳۶ قلم کالا
-
پهلودهی شناور ترانزیتی کالای اساسی در بندر شهید رجایی
-
تفاهمنامه همکاری مشترک میان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور
-
پل حمیری و محور فنوج-تنگه سرحه به بهره برداری رسید
-
برنامهریزی برای بهرهبرداری پروژههای اربعین پیش از آغاز سفرها
-
پذیرهنویسی صندوق سولار در بورس تهران تکمیل شد



