شهردار کمالشهر در شورای اداری شهرستان کرج خبر داد:
جهش چهار برابری بودجه و اجرای پروژههای تحولآفرین در مسیر توسعه شهری
گروه استان ها- عینی ، البرز- شهردار کمالشهر با تشریح دستاوردهای مدیریت شهری در نشست شورای اداری شهرستان کرج، از رشد چهار برابری بودجه شهرداری طی سه سال گذشته، اجرای پروژههای زیرساختی و افزایش سهم اعتبارات عمرانی خبر داد و گفت: توسعه کمالشهر در سایه وفاق، همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر، دستگاههای اجرایی و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی محقق شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسدی در نشست شورای اداری شهرستان کرج که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج، ائمه جمعه، مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با قدردانی از حمایتهای شورای اسلامی شهر و همراهی دستگاههای مختلف، اظهار کرد: در ایام اخیر و شرایط خاص کشور، شهرداری و شورای اسلامی کمالشهر با حمایت امام جمعه محترم و همکاری همه نهادها، بهصورت شبانهروزی در خدمت شهروندان بودهاند.
وی با اشاره به تأکید استاندار البرز بر تقویت وفاق و همدلی در مدیریت شهری افزود: اولویت اصلی ما از ابتدای فعالیت، ایجاد آرامش، همدلی و همافزایی در شهر بود؛ چراکه در سایه وحدت و تعامل، اجرای پروژههای بزرگ و ماندگار امکانپذیر میشود.
شهردار کمالشهر با ارائه گزارشی از عملکرد مالی شهرداری گفت: «در سال ۱۴۰۲ درآمد شهرداری از ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۶۹۲ میلیارد تومان افزایش یافت که از این میزان، ۴۳۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شد.
اسدی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، از مجموع بودجه محققشده یکهزار و ۷۹ میلیارد تومانی، ۷۰۱ میلیارد تومان، معادل ۶۵ درصد، به پروژههای عمرانی اختصاص یافت؛ این در حالی است که بر اساس قانون، حداقل سهم عمرانی شهرداریها ۴۰ درصد است.
وی با بیان اینکه شهرداری کمالشهر در سال ۱۴۰۴ نیز توانسته بودجه پیشبینیشده یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی را محقق کند، تصریح کرد: حدود یکهزار و ۲۴۲ میلیارد تومان، معادل ۶۹ درصد بودجه، صرف اجرای طرحهای عمرانی شده است که نشاندهنده جهش چشمگیر در شاخصهای توسعه شهری است.
شهردار کمالشهر افزایش چهار برابری بودجه شهرداری در فاصله سالهای ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ را حاصل تلاش کارکنان شهرداری، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی شهروندان دانست.
اجرای پروژههای زیرساختی پس از سالها انتظار
اسدی با اشاره به اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی در کمالشهر گفت: این پروژه به طول حدود ۲.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان اجرا شد و توانست یکی از مشکلات قدیمی شهر در حوزه آبگرفتگی معابر را برطرف کند.
وی افزود: اجرای این طرح در محدوده پایگاه شهید بهشتی با استفاده از لولههای بزرگمقیاس و حفاری گسترده، نقش مهمی در کاهش مشکلات ناشی از بارندگیهای فصلی داشته است.
شهردار کمالشهر از احداث پارک ۳۲ هزار مترمربعی ایران در ابتدای بلوار پیام بهعنوان یکی از پروژههای شاخص مدیریت شهری یاد کرد و گفت: این پروژه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در حال اجراست و برای آن حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیشبینی شده است.
وی همچنین از راهاندازی ایستگاه مکانیزه انتقال زباله در محدوده جاده قُهَر، احداث مجتمع آموزشی چندمنظوره، تکمیل فرهنگسرای منطقه ۲۶ و افزایش سرانه فضای سبز خبر داد.
اسدی اظهار کرد: کمالشهر طی ۲۷ سال گذشته ۱۰۱ هکتار فضای سبز داشت، اما در دو سال و نیم اخیر با ایجاد سه بوستان منطقهای در خرمدشت، بوشهر و کمالشهر، حدود ۸۰ هزار مترمربع فضای سبز جدید به ظرفیت شهر افزوده شده است.
شهردار کمالشهر با اشاره به روند تکمیل پروژه بیمارستان کمالشهر، از حمایتهای دولتهای سیزدهم و چهاردهم در این زمینه قدردانی کرد و گفت: «درمانگاه کمالشهر آماده افتتاح است و مجموعههای ورزشی متعددی نیز در مناطق مختلف شهر در حال بهرهبرداری یا تکمیل هستند.»
وی احداث زمینهای چمن مصنوعی در مدارس، تکمیل زورخانه کمالشهر، توسعه روشنایی معابر، اجرای المانهای شهری، ساماندهی گلزار شهدای گمنام و تکمیل بلوار شهید بهشتی را از دیگر پروژههای شاخص مدیریت شهری عنوان کرد.
اسدی همچنین از پیگیری احداث ایستگاه متروی کمالشهر - صادقیه خبر داد و گفت: دبیرخانه این پروژه در کمالشهر مستقر شده و اسناد مناقصه آن نیز آماده است. امیدواریم با حمایت استانداری البرز و فرمانداری شهرستان کرج، عملیات اجرایی این پروژه مهم بهزودی آغاز شود.
شهردار کمالشهر از راهاندازی سامانه ۱۳۷ شهری و توسعه خدمات الکترونیک شهرداری خبر داد و افزود: امروز بخش عمدهای از فرآیندهای شهرداری از جمله صدور پروانه ساختمانی، پایان کار و سایر خدمات بهصورت الکترونیکی انجام میشود.
وی در پایان با اشاره به شعار «کمالشهر در مسیر کمال» از مسئولان استانی و شهرستانی برای بازدید از پروژههای عمرانی و خدماتی شهر دعوت کرد و گفت: «با استمرار تعامل میان دستگاهها و همراهی مردم، مسیر توسعه کمالشهر با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.
بهرامی : دستاوردهای عمرانی، درمانی و زیرساختی کمالشهر حاصل همکاری شورای شهر، شهرداری و نهادهای اجرایی است.رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر در نشست شورای اداری شهرستان کرج، بر ضرورت تقویت تعامل و همافزایی میان شورای شهر، شهرداری و دستگاههای اجرایی تأکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت کمالشهر در سالهای اخیر، نتیجه همکاری، همدلی و تلاش مشترک همه ارکان مدیریتی و خدماتی شهر بوده است.
بهرامی، رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر، با قدردانی از همراهی اعضای شورای شهر و شهردار کمالشهر اظهار کرد: «از ابتدای این دوره، تلاش کردیم با ایجاد فضایی مبتنی بر همدلی و تعامل، زمینه پیشبرد برنامههای توسعهای شهر را فراهم کنیم.»وی افزود: «اعضای شورای اسلامی شهر با اعتماد به مهندس اسدی، شهردار کمالشهر، اختیارات لازم را برای تسریع در اجرای پروژههای شهری در اختیار مدیریت اجرایی شهر قرار دادند و امروز نتایج این اعتماد و همکاری در نقاط مختلف شهر قابل مشاهده است.»
رئیس شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به پروژههای اجراشده در حوزههای عمرانی، زیرساختی و درمانی تصریح کرد: «تملک و بازگشایی معابر، توسعه فضاهای عمومی، احداث درمانگاه، پیگیری ساخت بیمارستان و اجرای طرحهای زیرساختی از جمله اقداماتی است که با همکاری و همافزایی دستگاههای مختلف به ثمر نشسته است.»بهرامی با تأکید بر نقش مؤثر حمایتهای استانی و ملی در پیشبرد برنامههای شهری گفت: «از همراهی استاندار محترم البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای خدماترسان از جمله ادارات آب، برق و گاز صمیمانه قدردانی میکنیم.»
وی خاطرنشان کرد: «باور داریم هرگاه در مسیر خدمت به مردم گام برداریم، لطف الهی و حمایت مسئولان نیز همراه ما خواهد بود.»
رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر همچنین از همکاری نهادهای فرهنگی، آموزشی و انتظامی از جمله آموزشوپرورش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و پلیس راهور تقدیر کرد و افزود: «همراهی این مجموعهها، سرمایهای ارزشمند برای مدیریت شهری است و بدون شک تداوم این همدلی، مسیر توسعه و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را هموارتر خواهد کرد.
بهرامی در پایان ابراز امیدواری کرد با استمرار همکاری میان تمامی دستگاهها و نهادهای اجرایی، روند توسعه کمالشهر در حوزههای مختلف با شتاب بیشتری ادامه یابد.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسدی در نشست شورای اداری شهرستان کرج که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج، ائمه جمعه، مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با قدردانی از حمایتهای شورای اسلامی شهر و همراهی دستگاههای مختلف، اظهار کرد: در ایام اخیر و شرایط خاص کشور، شهرداری و شورای اسلامی کمالشهر با حمایت امام جمعه محترم و همکاری همه نهادها، بهصورت شبانهروزی در خدمت شهروندان بودهاند.
وی با اشاره به تأکید استاندار البرز بر تقویت وفاق و همدلی در مدیریت شهری افزود: اولویت اصلی ما از ابتدای فعالیت، ایجاد آرامش، همدلی و همافزایی در شهر بود؛ چراکه در سایه وحدت و تعامل، اجرای پروژههای بزرگ و ماندگار امکانپذیر میشود.
شهردار کمالشهر با ارائه گزارشی از عملکرد مالی شهرداری گفت: «در سال ۱۴۰۲ درآمد شهرداری از ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۶۹۲ میلیارد تومان افزایش یافت که از این میزان، ۴۳۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شد.
اسدی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، از مجموع بودجه محققشده یکهزار و ۷۹ میلیارد تومانی، ۷۰۱ میلیارد تومان، معادل ۶۵ درصد، به پروژههای عمرانی اختصاص یافت؛ این در حالی است که بر اساس قانون، حداقل سهم عمرانی شهرداریها ۴۰ درصد است.
وی با بیان اینکه شهرداری کمالشهر در سال ۱۴۰۴ نیز توانسته بودجه پیشبینیشده یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی را محقق کند، تصریح کرد: حدود یکهزار و ۲۴۲ میلیارد تومان، معادل ۶۹ درصد بودجه، صرف اجرای طرحهای عمرانی شده است که نشاندهنده جهش چشمگیر در شاخصهای توسعه شهری است.
شهردار کمالشهر افزایش چهار برابری بودجه شهرداری در فاصله سالهای ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ را حاصل تلاش کارکنان شهرداری، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی شهروندان دانست.
اجرای پروژههای زیرساختی پس از سالها انتظار
اسدی با اشاره به اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی در کمالشهر گفت: این پروژه به طول حدود ۲.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان اجرا شد و توانست یکی از مشکلات قدیمی شهر در حوزه آبگرفتگی معابر را برطرف کند.
وی افزود: اجرای این طرح در محدوده پایگاه شهید بهشتی با استفاده از لولههای بزرگمقیاس و حفاری گسترده، نقش مهمی در کاهش مشکلات ناشی از بارندگیهای فصلی داشته است.
شهردار کمالشهر از احداث پارک ۳۲ هزار مترمربعی ایران در ابتدای بلوار پیام بهعنوان یکی از پروژههای شاخص مدیریت شهری یاد کرد و گفت: این پروژه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در حال اجراست و برای آن حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیشبینی شده است.
وی همچنین از راهاندازی ایستگاه مکانیزه انتقال زباله در محدوده جاده قُهَر، احداث مجتمع آموزشی چندمنظوره، تکمیل فرهنگسرای منطقه ۲۶ و افزایش سرانه فضای سبز خبر داد.
اسدی اظهار کرد: کمالشهر طی ۲۷ سال گذشته ۱۰۱ هکتار فضای سبز داشت، اما در دو سال و نیم اخیر با ایجاد سه بوستان منطقهای در خرمدشت، بوشهر و کمالشهر، حدود ۸۰ هزار مترمربع فضای سبز جدید به ظرفیت شهر افزوده شده است.
شهردار کمالشهر با اشاره به روند تکمیل پروژه بیمارستان کمالشهر، از حمایتهای دولتهای سیزدهم و چهاردهم در این زمینه قدردانی کرد و گفت: «درمانگاه کمالشهر آماده افتتاح است و مجموعههای ورزشی متعددی نیز در مناطق مختلف شهر در حال بهرهبرداری یا تکمیل هستند.»
وی احداث زمینهای چمن مصنوعی در مدارس، تکمیل زورخانه کمالشهر، توسعه روشنایی معابر، اجرای المانهای شهری، ساماندهی گلزار شهدای گمنام و تکمیل بلوار شهید بهشتی را از دیگر پروژههای شاخص مدیریت شهری عنوان کرد.
اسدی همچنین از پیگیری احداث ایستگاه متروی کمالشهر - صادقیه خبر داد و گفت: دبیرخانه این پروژه در کمالشهر مستقر شده و اسناد مناقصه آن نیز آماده است. امیدواریم با حمایت استانداری البرز و فرمانداری شهرستان کرج، عملیات اجرایی این پروژه مهم بهزودی آغاز شود.
شهردار کمالشهر از راهاندازی سامانه ۱۳۷ شهری و توسعه خدمات الکترونیک شهرداری خبر داد و افزود: امروز بخش عمدهای از فرآیندهای شهرداری از جمله صدور پروانه ساختمانی، پایان کار و سایر خدمات بهصورت الکترونیکی انجام میشود.
وی در پایان با اشاره به شعار «کمالشهر در مسیر کمال» از مسئولان استانی و شهرستانی برای بازدید از پروژههای عمرانی و خدماتی شهر دعوت کرد و گفت: «با استمرار تعامل میان دستگاهها و همراهی مردم، مسیر توسعه کمالشهر با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.
بهرامی : دستاوردهای عمرانی، درمانی و زیرساختی کمالشهر حاصل همکاری شورای شهر، شهرداری و نهادهای اجرایی است.رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر در نشست شورای اداری شهرستان کرج، بر ضرورت تقویت تعامل و همافزایی میان شورای شهر، شهرداری و دستگاههای اجرایی تأکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت کمالشهر در سالهای اخیر، نتیجه همکاری، همدلی و تلاش مشترک همه ارکان مدیریتی و خدماتی شهر بوده است.
بهرامی، رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر، با قدردانی از همراهی اعضای شورای شهر و شهردار کمالشهر اظهار کرد: «از ابتدای این دوره، تلاش کردیم با ایجاد فضایی مبتنی بر همدلی و تعامل، زمینه پیشبرد برنامههای توسعهای شهر را فراهم کنیم.»وی افزود: «اعضای شورای اسلامی شهر با اعتماد به مهندس اسدی، شهردار کمالشهر، اختیارات لازم را برای تسریع در اجرای پروژههای شهری در اختیار مدیریت اجرایی شهر قرار دادند و امروز نتایج این اعتماد و همکاری در نقاط مختلف شهر قابل مشاهده است.»
رئیس شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به پروژههای اجراشده در حوزههای عمرانی، زیرساختی و درمانی تصریح کرد: «تملک و بازگشایی معابر، توسعه فضاهای عمومی، احداث درمانگاه، پیگیری ساخت بیمارستان و اجرای طرحهای زیرساختی از جمله اقداماتی است که با همکاری و همافزایی دستگاههای مختلف به ثمر نشسته است.»بهرامی با تأکید بر نقش مؤثر حمایتهای استانی و ملی در پیشبرد برنامههای شهری گفت: «از همراهی استاندار محترم البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای خدماترسان از جمله ادارات آب، برق و گاز صمیمانه قدردانی میکنیم.»
وی خاطرنشان کرد: «باور داریم هرگاه در مسیر خدمت به مردم گام برداریم، لطف الهی و حمایت مسئولان نیز همراه ما خواهد بود.»
رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر همچنین از همکاری نهادهای فرهنگی، آموزشی و انتظامی از جمله آموزشوپرورش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و پلیس راهور تقدیر کرد و افزود: «همراهی این مجموعهها، سرمایهای ارزشمند برای مدیریت شهری است و بدون شک تداوم این همدلی، مسیر توسعه و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را هموارتر خواهد کرد.
بهرامی در پایان ابراز امیدواری کرد با استمرار همکاری میان تمامی دستگاهها و نهادهای اجرایی، روند توسعه کمالشهر در حوزههای مختلف با شتاب بیشتری ادامه یابد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
جهش چهار برابری بودجه و اجرای پروژههای تحولآفرین در مسیر توسعه شهری
-
2هزار هکتار اراضی نواحی صنعتی یزد آماده واگذاری به متقاضیان است
-
تحول در واگذاری انشعاب با نصب شمارشگر موقت
-
تغییرکاربری اراضی نظامی به فضای شهری، نقطه عطف توسعه هوشمند و دریامحور بندر بوشهر
-
۹۸ درصد آب خراسان رضوی از طریق منابع زیرزمینی تامین می شود
-
فعلاً برنامهای برای خاموشی مشترکان خانگی نداریم
اخبار روز
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد
-
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
-
نقش مهم جامعه محلی در ارتقای جایگاه ژئوپارک جزیره قشم
-
کمبود سرمایه گذاران در ایجاد زیرساختهای توریسم دریایی



