مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:
تحول در واگذاری انشعاب با نصب شمارشگر موقت
گروه استان ها- محمد علی شربتدار ، گلستان -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با اجرای طرح مهتاب،حقوق عامه مردم صیانت می شود و این خود نویدی برای خدمت رسانی عادلانه برای مردم فهیم استان است.
به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛سید احمد موسوی گفت : این طرح با تمرکز ویژه بر کاهش تلفات غیرفنی، از جمله برقهای غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازهگیری، بهصورت ملی در حال اجرا می باشد که گلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.وی با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی و جهادی «مهتاب» از ابتدای سال جاری با هدف مدیریت هوشمند و کاهش تلفات برق کشور، اضافه کرد: اجرای این طرح و نصب شمارشگر هوشمند جزو برنامههای اصلی شرکت توانیر بوده و فرصتی مناسب برای جمعآوری برق های غیرمجاز و دستکاری کنتور برق است.
موسوی اضافه کرد : اجرای این برنامهها طبیعتاً تاثیر قابل توجهی بر میزان مصرف دارد که می تواند انرژی قابل توجهی احصاء کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود : مانور ها در هر۲ روز در نقاط مختلف استان درقالب مشاوره با مردم و آگاهی از طرح مهتاب و شناسایی برق های غیر مجاز و نصب شمارشگر برگزار می شود.
وی از اجرای مستمر این مانورها خبر داد و بیان کرد: این طرح تاکنون در دو روز از هر هفته با شتاب بیشتری پیگیری شد که به میزان ۴۷ میلیون کیلووات ساعت در سه ماهه نخست سال در گلستان انرژی احصاء شد.
وی تاکید کرد: این طرح ملی با نظارت مستقیم ستاد مرکزی توانیر و با بهرهگیری از ظرفیتهای نظارتی و عملیاتی در تمامی استانهای کشور اجرا گردید تا از بروز ناترازی ناشی از تخلفات و کاهش سهم عادلانه شهروندان از انرژی برق جلوگیری شود.موسوی در پایان گذری بر نحوه عملکرد ۱۵ مدیریت استان در طرح مهتاب زد و گفت :این مانور در سطح استان با ۴۲ اکیپ با بالغ بر ۸۴ نفر از همکاران برگزار شد که در این مانورها ، به همکاران ما به مناطق آلوده اعزام و دستگاههای اندازه گیری تست شد که از آن ۴۴۴ مورد دستکاری کنتور رفع و ۱۱۲۰ مورد برق غیر مجاز که شامل ۳۶۹۸ متر کابل سرویس بوده جمع آوری گردید.
به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛سید احمد موسوی گفت : این طرح با تمرکز ویژه بر کاهش تلفات غیرفنی، از جمله برقهای غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازهگیری، بهصورت ملی در حال اجرا می باشد که گلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.وی با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی و جهادی «مهتاب» از ابتدای سال جاری با هدف مدیریت هوشمند و کاهش تلفات برق کشور، اضافه کرد: اجرای این طرح و نصب شمارشگر هوشمند جزو برنامههای اصلی شرکت توانیر بوده و فرصتی مناسب برای جمعآوری برق های غیرمجاز و دستکاری کنتور برق است.
موسوی اضافه کرد : اجرای این برنامهها طبیعتاً تاثیر قابل توجهی بر میزان مصرف دارد که می تواند انرژی قابل توجهی احصاء کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود : مانور ها در هر۲ روز در نقاط مختلف استان درقالب مشاوره با مردم و آگاهی از طرح مهتاب و شناسایی برق های غیر مجاز و نصب شمارشگر برگزار می شود.
وی از اجرای مستمر این مانورها خبر داد و بیان کرد: این طرح تاکنون در دو روز از هر هفته با شتاب بیشتری پیگیری شد که به میزان ۴۷ میلیون کیلووات ساعت در سه ماهه نخست سال در گلستان انرژی احصاء شد.
وی تاکید کرد: این طرح ملی با نظارت مستقیم ستاد مرکزی توانیر و با بهرهگیری از ظرفیتهای نظارتی و عملیاتی در تمامی استانهای کشور اجرا گردید تا از بروز ناترازی ناشی از تخلفات و کاهش سهم عادلانه شهروندان از انرژی برق جلوگیری شود.موسوی در پایان گذری بر نحوه عملکرد ۱۵ مدیریت استان در طرح مهتاب زد و گفت :این مانور در سطح استان با ۴۲ اکیپ با بالغ بر ۸۴ نفر از همکاران برگزار شد که در این مانورها ، به همکاران ما به مناطق آلوده اعزام و دستگاههای اندازه گیری تست شد که از آن ۴۴۴ مورد دستکاری کنتور رفع و ۱۱۲۰ مورد برق غیر مجاز که شامل ۳۶۹۸ متر کابل سرویس بوده جمع آوری گردید.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
جهش چهار برابری بودجه و اجرای پروژههای تحولآفرین در مسیر توسعه شهری
-
2هزار هکتار اراضی نواحی صنعتی یزد آماده واگذاری به متقاضیان است
-
تحول در واگذاری انشعاب با نصب شمارشگر موقت
-
تغییرکاربری اراضی نظامی به فضای شهری، نقطه عطف توسعه هوشمند و دریامحور بندر بوشهر
-
۹۸ درصد آب خراسان رضوی از طریق منابع زیرزمینی تامین می شود
-
فعلاً برنامهای برای خاموشی مشترکان خانگی نداریم
اخبار روز
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد
-
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
-
نقش مهم جامعه محلی در ارتقای جایگاه ژئوپارک جزیره قشم
-
کمبود سرمایه گذاران در ایجاد زیرساختهای توریسم دریایی



