نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه
جذب اعتبار ۰ 23میلیارد تومانی استان بوشهر از محل مناطق نفت خیز
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دریک سال اخیر با تعامل بسیار خوبی که با دستگاههای اجرایی در سطح ملی انجام شد، ۲۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبار مناطق نفت خیز به چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اختصاص یافت که به تناسب نیازهای زیرساختی آنها تقسیم شدهاست.
به گزارش اقتصاد سرآمد، حجت الاسلام موسی احمدی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر افزود: از این میزان اعتبار ۱۴ میلیارد تومان برای پروژههای بخش ورزش و جوانان دیر از جمله استخر سرپوشیده این شهرستان اختصاص یافته است.وی اضافه کرد: وقتی دستگاهها از اعتبار کافی برخوردار باشند بویژه در بحث تجهیزات اداری، به مردم بهتر خدمات رسانی می شود.
احمدی با بیان اینکه اعتباراتی که برای جنوب استان بوشهر در نظر گرفته شد، قابل توجه نیست، ادامه داد: امروز نیاز مجموعههای اداری این مناطق بسیار بیشتر از اعتبارهای تخصیصی است طوریکه برای شهرستان دیر ۶۲ میلیارد تومان با این همه روستا و مشکلات زیرساختی اختصاص داده شده که ناچیز است.
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول اسکله خورخان بردخون در ۲ یا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد و اعتبار خوبی برای جاده وفاق و سایر مسیرها جذب شده است.احمدی یادآور شد: گاهی اوقات در مرکز استان بوشهر اعتباراتی چون عوارض آلایندگی و ارزش افزوده را هم پای اعتبارات جنوب این استان محاسبه کرده و به همین خاطر در توزیع در اعتبارات استانی، باید نگاه به شهرستان های جنوبی این استان مهربانانه تر باشد.وی با اعلام اینکه نگاه ویژه ای به حوزه آب داریم، گفت: با توجه به نیاز شهرستان دیر امسال بودجه ملی خاصی برای بحث تنش آبی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.نماینده شهرستان های دیر، کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با رایزنی هایی که با وزیر نیرو داشته ایم در هفته آینده مجوز آب شیرین کن برای شهرستان دیر صادر شود.احمدی تاکید کرد: در بحث نوسازی مدارس با رایزنی هایی که انجام شد ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس ناتمام جنوب استان بوشهر جذب شده است.
به گزارش اقتصاد سرآمد، حجت الاسلام موسی احمدی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر افزود: از این میزان اعتبار ۱۴ میلیارد تومان برای پروژههای بخش ورزش و جوانان دیر از جمله استخر سرپوشیده این شهرستان اختصاص یافته است.وی اضافه کرد: وقتی دستگاهها از اعتبار کافی برخوردار باشند بویژه در بحث تجهیزات اداری، به مردم بهتر خدمات رسانی می شود.
احمدی با بیان اینکه اعتباراتی که برای جنوب استان بوشهر در نظر گرفته شد، قابل توجه نیست، ادامه داد: امروز نیاز مجموعههای اداری این مناطق بسیار بیشتر از اعتبارهای تخصیصی است طوریکه برای شهرستان دیر ۶۲ میلیارد تومان با این همه روستا و مشکلات زیرساختی اختصاص داده شده که ناچیز است.
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول اسکله خورخان بردخون در ۲ یا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد و اعتبار خوبی برای جاده وفاق و سایر مسیرها جذب شده است.احمدی یادآور شد: گاهی اوقات در مرکز استان بوشهر اعتباراتی چون عوارض آلایندگی و ارزش افزوده را هم پای اعتبارات جنوب این استان محاسبه کرده و به همین خاطر در توزیع در اعتبارات استانی، باید نگاه به شهرستان های جنوبی این استان مهربانانه تر باشد.وی با اعلام اینکه نگاه ویژه ای به حوزه آب داریم، گفت: با توجه به نیاز شهرستان دیر امسال بودجه ملی خاصی برای بحث تنش آبی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.نماینده شهرستان های دیر، کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با رایزنی هایی که با وزیر نیرو داشته ایم در هفته آینده مجوز آب شیرین کن برای شهرستان دیر صادر شود.احمدی تاکید کرد: در بحث نوسازی مدارس با رایزنی هایی که انجام شد ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس ناتمام جنوب استان بوشهر جذب شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
بهرهبرداری از نخستین معدن نیروگاه زغالسوز ایران آغاز شد
-
پیشبینی آینده مفقوده انرژی ایران
-
پروژه تولید کک سوزنی پالایشگاه شازند ۱۴۰۴ به بهرهبرداری می رسد
-
جذب اعتبار ۰ 23میلیارد تومانی استان بوشهر از محل مناطق نفت خیز
-
افزایش یک هزار و ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق با رشد یک درجهای دمای هوا
-
پویش بی آبی و بی برقی وزارت نیرو!
-
تولید پتروشیمی شهیدتندگویان ۵۵ هزار تن افزایش یافت
-
مشکلی برای تأمین فرآوردههای نفتی و بنزین در کشور وجود ندارد
-
در زمان اعمال خاموشیهای پایتخت برق بیمارستانهای تهران قطع نشده است
-
تمام واحدهای نیروگاه نکا در مدار تولید برق قرار دارند
-
ماموریت ویژه رییس جمهور به معاون اول برای حل معضل قطع برق
اخبار روز
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
برای بردن فقط بازیکنان نمیدوند؛ ما هم سهمی داریم
-
برق ۶۲ اداره تهران قطع شد
-
مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «پروژه ملی مهتاب»
-
وقتی غولهای کشتیرانی مسیرشان را عوض میکنند، باید نگران باشیم یا آماده؟
-
گزارش دست آوردهای یک سال گذشته سایپا
-
صندوق توسعه صنایع دریایی و توسعه صادرات کجای معادله اقتصاددریا هستند
-
ضرورت بازتعریف فرهنگ سرمایهگذاری در مسیر توسعه پایدار
-
حضور چشمگیر گردشگران تابستانی در سواحل خلیج گرگان
-
«شکست دولت» فراتر از شکست بازار
-
تحول در زنجیره تأمین کشور؛ نظام رتبهبندی شرکتهای لجستیکی کلید خورد
-
به زودی؛ برنامه اقدام ملی حفاظت از کوسه ماهیان و سفره ماهیان اجرایی می شود
-
برگزاری موفقیتآمیز ممیزی جامع و تلفیقی ممیزی آیمو در بندر شهید رجایی
-
تداوم روند روان ترخیص کالاهای اساسی در بندر امام(ره)
-
فرصت تازه برای فعالان اقتصادی؛ بندر خرمشهر آماده پشتیبانی از واردات ۳۶ قلم کالا
-
پهلودهی شناور ترانزیتی کالای اساسی در بندر شهید رجایی
-
تفاهمنامه همکاری مشترک میان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور
-
پل حمیری و محور فنوج-تنگه سرحه به بهره برداری رسید
-
برنامهریزی برای بهرهبرداری پروژههای اربعین پیش از آغاز سفرها
-
پذیرهنویسی صندوق سولار در بورس تهران تکمیل شد



