حاج‌علی‌اکبری :آمریکا به توافق با ایران نیاز دارد پس با شرایط ما کنار بیاید

تمام اقدامات دولت باید با پیوست عدالت باشد

 امام جمعه موقت تهران خطاب به آمریکا و سایر طرف‌های مذاکرات گفت: ایران را امتحان نکنید و وقتی که نیاز به توافق با ما دارید، با شرایط ملت ایران کنار بیایید و زیاده‌خواهی نکنید.
به گزارش اقتصادسرآمد،حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: سیل در بخشی از موارد دشواری های فراوانی را در زندگی مردم عزیز ما پیش آورد، ضمن شکر به درگاه الهی به دلیل نزول رحمتش، به خانواده های داغدار که عزیزان خودشان را از دست دادن تسلیت عرض می‌کنیم و امیدواریم به همت مسئولین محترم رسیدگی فوری به مشکلاتی که آنها در زندگیشان پیش آمده انجام شود. 
وی خاطرنشان کرد: ما یکی از ششمین کشورهای حادثه خیز جهان هستیم. از ۴۱ حادثه ای که شناخته شده ما 31 نوع از آنها را داریم مانند سیل و زلزله. سیاستگذاری درست در مواجهه با این حوادث یکی از مسائل مهم در کشور ماست. ساز و کار فعلی در کشور ما برای مواجهه با سوانح نیاز به اصلاح جدی دارد. در مورد سیل، اجرای بند 4 سیاست‌های کلی مربوط به منابع آب کشور که درباره آبخیزداری است و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.
خطیب جمعه تهران با اشاره به سالگرد تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: ضمن تقدیر از اقدامات مخلصانه دولت محترم، تقاضا داریم که ایشان از دستاوردها و موفقیت های دولت گزارشی به مردم را ارائه دهند و در مواردی هم که ناکامی وجود دارد، آنها را با مردم در میان بگذارند.
حاج علی اکبری ادامه داد: رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ فرمودند که تمام اقدامات دولت باید با پیوست عدالت باشد و اجرای این مهم نیز یکی از وظایف دولت است.
خطیب جمعه تهران در مورد آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: بحمدالله مسئولان محترم، مسائل اقتصادی کشور را به جریان مذاکرات گره نزدند و راه خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می کنند. 
وی افزود: اخیراً خبرهای شوق‌انگیزی از راه‌اندازی چرخه هسته‌ای شنیدیم و از عزیزان متشکریم که با قوت از حقوق ملت در این زمینه ها دفاع می کنند.
حاج علی اکبری بیان داشت: دوستان مجدداً برای ادامه مذاکرات هسته‌ای عازم شده اند؛ امیدواریم با مقاومتی عاشورایی از منافع مردم در این عرصه نیز پاسداری کنند. ما به دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکای جهان‌خوار و طرف های مذاکره تاکید می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران را امتحان نکنید و وقتی که نیاز به توافق با ما دارید، با شرایط ملت ایران کنار بیایید و زیاده خواهی نکنید. 
تمام اقدامات دولت باید با پیوست عدالت باشد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه