نقدی برنفوذجلّال دربرخی شرکت‌های وزارت نیرو

ادامه از صفحه اول
فساد زا در کشور وسواستفاده حداکثری جلال ها از آن  بخصوص در وزارت نیرو با ذکر مثالی عینی بپردازم. دریافت حق المشاوره طبق قانون و عرف امری رایج و قانونی است. اما آیا کارمندان دولت که درازای کار موظفی خود می‌تواند از ارباب‌رجوع تقاضای حق المشاوره نماید؟ همه می‌دانند این‌گونه حق المشاوره روش افراد و باندهای حرفه‌ای برای بزک کردن رشوه و حرام‌خواری است. اما آیا در قانون حق المشاوره جرم است؟ خیر قانون‌گذار دریافت حق المشاوره راجرم نمی‌داند و مفسدان و باندهای فاسد و حرفه‌ای با سو استفاده از این خلأ و ابهام با خیالی راحت به دریافت رشوه از ارباب‌رجوع می پردازند ‌در صورت لو رفتن با تطهیر؛آن بانام حق المشاوره می نمایند .با کار تشکیلاتی و با پرداخت سهم المشاوره افراد بیشتری را در سمت‌های و ردهای مختلف آلوده می کنندوبا ایجاد لایه های متعدد، کسی را یارای رویارویی با این جلّالها نیست. این جماعت در تمام دولت‌ها در هزار رنگ و تزویرمختلف همچنان بر مسند پست‌ها می مانند، چه جناح چپ باشد؛ چه راست؛ چه احمدی‌نژاد باشد چه روحانی و رئيسی این دور باطل با سو استفاده وعدم شفافیت همچنان برای این جلّالها ادامه می‌یابد.
ساختار این جلّال ها که در طی زمان با حرامخواری از کارمندانی دون‌پایه و ساده به مدیرانی ارشد و فاسد رشد و نمو یافته‌اند با ساختار چند لایه ازتیم رسانه‌ای تا پیاده‌نظام و مدیران ارشد و حتی حراست حضور دارند و هر مقاومتی در برابر خود و باندشان به شدیدترین وجه ممکن در نطفه خفه می‌کنند و در صورت عبور از لایه‌های مختلف حامی و اصرار بر پیگیری عوامل نفوذی در بخش حراست سازمان وارد عمل شده درنهایت با چند گزارش دروغین وبا مهرمحرمانه و غیر محرمانه به مقامات و دستگاه‌های نظارتی و معدوم کردن اسناد و تخلفات قضیه را فیصله می‌دهند و لذا پرداختن به شیوه کار این حیوانات جلال و واکاوی  برخی ابهامات شاید راهگشای  شیوهای فساد وسوءاستفاده ازیک عدم شفافیت قانونی باشد. مثالی عینی با اندکی چاشنی طنز دریکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیروبخشی از جلال پروری و ساختارچند لایه  آن را عریان می‌نماید.
درزمانی ارباب‌رجوعی به دادخواهی و با شکایتی کتبی اعلام کرد در سازمان شما برای دادن حقم از من حقالمشاوره ...می‌خواهند موضوع را برسی کردیم و چندین بار برای یقین؛ از ارباب‌رجوع خواستیم که آیا بر ادعای خود مصراست که ایشان با اطمینان کامل و کتباً موضوع را دنبال کرد البته با دیدن رفتار فوری و انقلابی ما عزمش برای پیگیری بیشتر شد و خوشحال از اینکه مفسده و تخلفی را به مسئولین فساد ستیز شرکت با انبوهی پینه برجبین؛ گزارش داده وراضی از پیگیری سریع  یقین داشت موردحمایت قرار خواهد گرفت، القصه بامستندات غیر قابل انکار تخلف با جابجایی درخواست‌کننده حق المشاوره ماجرا آغاز شد، فشاری سنگینی از لشگر نامریی حامیان که طی سالیان پرورده شده بودند وشروع  شد گروه رسانه با شانتاژ و فشار عملیات چندلایه را در فضای مجازی ورسانه ای  آغاز نمودهم‌زمان لایه مدیریتی با لابی پشت‌صحنه فشار بسیاری بر ما را وارد نمود پادوهای وپیاده‌نظام این تشکیلات نیز نقش شایع سازی و تخریب را ایفا می‌نمود مدیران ارشدبا مدعای پاک دستی  و مبارزه با فساد چون قافیه را تنگ دیدند برای بقای پست خودریاکاری را کنار گذاشته و به جفنگ آمدند که ما نقشی در این ماجرا نداشته‌ایم و برای اثبات بی‌گناهی خود تمام مکاتبات داخلی و خارجی  را نیز در اختیار شومن قصه ما قراردادندالقصه باند جلال قصه ما سرمست  از حمایت هم مسلکان و با اطمینان از تشکیلات و عقبه نفوذی حراستی ومعدوم نمودن تمام اسناد و شاهکارهای گذشته . در دستگاه قضایی شکایتی دال بر اتهام تهمت و... و پایمال کردن ۲۷سال سابقه درخشان و پرافتخارش مطرح نمود؛ و در کمال تعجب درهربارو مکرراً درخواست استعلام سوابق و پاکدستیش را از حراست مجموعه می‌نمودنند؟! پافشاری شومن قصه و اصرار بر استعلام پاکدستیش ازحراست کمی موجب شک ما شد و لذا خواستارااظهارنظرواحدمربوطه درخصوص سوابق افتخارات شومن داستان شدیم و در کمال شگفتی و ناباوری ضمن تاکید بر نداشتن هیچ سابقه تخلف بر پاکدستی و سلامت و ۲۷ سال خدمت پرافتخارشومن قصه ماتاکید داشت ؟!وارباب‌رجوع را در این ماجرا مقصر میدانست و حتی تلفنی از او خواسته بودند از این مدیر افتخارآفرین طلب عفو ومغفرت نماید ؟! هنوز به نفوذ تا این حد در سازمان و بخش حراستی بادید شک و تردید می نگریستیم .
باری با رفت آمد و استدلال و ارائه اسناد و مدارک تمام ادعاهای واهی حقالمشاوره بگیر قصه ما در عدلیه رد شد.ومشخص شد گفته‌های ما مستند و حقیقت  می باشد در گام  دوم از ارباب‌رجوع که گزارش حقالمشاوره را با اعتماد به پینه‌های جبین مدیران  ریاکارو جاه طلب داده بود شکایت کردند ولی بازهم  بااریه اسنادمحکوم شدند؟ البته این شیوه در کنار مظلوم نمایی وفحاشی و بدزبانی ازروشهای  این تشکلات برای نصر به رعب می باشد که در گذشته جواب داده بود . با عنایت به گستاخی و وقاحت بی‌حد این شبکه در حمایت چندلایه از شومن قصه موضوع با دقت بیشتر برسی کردیم که در کمال ناباوری اسناد مکتوب جدیدی به دست آوردیم که شومن ما در سال ۸۷ نیز با تخلفی مشابه و اخذ وجوهی از پست خود عزل شده وبعنوان کارشناس منتقل شده .حال چگونه  گزارشات  مستند و ...
ادامه در صفحه 6
نقدی برنفوذجلّال دربرخی شرکت‌های وزارت نیرو
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه