نماینده مردم استان خوزستان در مجلس
تولید صیانتی نفت افتخاری بزرگ برای شرکت ملی حفاری است
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید نفت صیانتشده با وجود محدودیتها، افتخاری بزرگ برای شرکت ملی حفاری ایران بهعنوان یکی از شرکتهای بالادستی شرکت ملی نفت ایران است.به گزارش اقتصادسرآمد، مجتبی یوسفی در نشست محسن خجستهمهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل، مدیران ارشد و رؤسا و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران، گفت: خدمات شرکت ملی حفاری ایران در چهار دهه گذشته در حفر چاههای توسعهای، اکتشافی و تعمیری، نقشی اساسی در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و کشف میدانهای جدید نفتی داشته است.وی اظهار کرد: این شرکت با تکیه بر نیروهای متخصص، متعهد و باتجربه خود از دانش فنی، توانمندی و ظرفیتهای بالا در بخشهای عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی و مهندسی برخوردار است و افزون بر دستیابی به فناوری حفر چاههای عمیق که در انحصار چند کشور است، امروز دانش فنی و تجارب خود را در حفر چاههای ژرف آب نیز بهکار گرفته است.نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجستهمهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بهدلیل پیگیریهایشان برای خارج کردن شرکت ملی حفاری ایران از موضوع خصوصیسازی و حفظ جایگاه آن بهعنوان یک شرکت حاکمیتی در عرصه صنعت نفت، گفت: در دو سال گذشته تلاش شد از خصوصیسازی این شرکت جلوگیری شود و این تلاشها از سوی وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دولت سیزدهم و از طریق مجلس ادامه دارد.یوسفی افزود: اگر شرکت ملی حفاری ایران بهعنوان یک شرکت زیر مجموعه در بخش بالادستی شرکت ملی نفت ایران نبود، امروز برای حفاری و تعمیر چاهها باید دو برابر هزینههای جاری، هزینه میشد.وی با بیان اینکه جا دارد در طرح توسعه ۲۸ مخزن و توسعه میدانهای مشترک از ظرفیتهای شرکت ملی حفاری ایران استفاده حداکثری شود، اظهار کرد: کارکنان این شرکت با توجه به شرایط سخت کار اقماری که نیمی از دوران خدمت خود را دور از خانواده سپری میکنند، با پشتکار و تلاش مضاعف نقش مهمی برای اعتلای صنعت نفت دارند.نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در ادامه توجه به پرداخت بهموقع حقوق کارکنان بهعنوان هزینههای اجتنابناپذیر همزمان با دیگر شرکتهای نفتی، تبدیل وضعیت کارکنان و جذب نیرو با اولویت نیروهای بومی با توجه به بازنشسته شدن شماری از کارکنان با سابقه را یادآور شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
موافقت ایران با تأمین ۶۰۰ هزار تُن نفت سیاه برای لبنان
-
آیا سهم مان از انرژی دریایی محقق می شود
-
استقبال شرکتهای خارجی برای سرمایهگذاری در انرژیهای تجدیدپذیر ایران
-
تولید صیانتی نفت افتخاری بزرگ برای شرکت ملی حفاری است
-
چشم طمع دنیا به ۲۹۲ میلیارد فوت مکعب گاز کاسپین
-
سهم ۹۵ درصدی سوختهای فسیلی در سبد انرژی کشور
-
۸۰۰ میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا در ایران
-
پرداخت بدهی ۶ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی دولت قبل به شهرداریها
-
انتقاد عضو شورای شهر از ادبیات نامههای ارسالی آبفا به شهروندان تهرانی
-
اعلام آمادهباش شرکت انتقال گاز برای ورود به فصل سرما
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



