ساده ترین روش پرداخت قبض برق

اصفهان - سمیه کربلایی-خبرنگار اقتصادسرآمد : پیش‌بینی میزان صرفه‌جویی سالیانه از محل حذف کاغذ و سایر ملزومات مورد نیاز حداقل ۱۵۰ میلیارد تومان در کشور برآورد می‌شود. به علاوه اقدام برای حذف کاغذی قبوض برق به صورت همزمان در همه استان‌ها آغاز شده است. 
در این راستا، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، قبوض کاغذی برق تا اوایل مهرماه حذف شده و پس از آن اطلاعات قبض مشترک توسط پیامک در اختیار وی قرار بگیرد. بنابراین مشترکین باید نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه‌های معرفی شده اقدام کنند. به گفته مسئولان سالانه ۱۲ هزار درخت برای تهیه قبوض کاغذی قطع می‌شود و قرار است از محل کاغذی که در این راستا صرفه‌جویی می‌شود، برای ۱۰۰ هزار دانش‌آموز مناطق محروم وسائل آموزشی تامین  شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در خصوص سئوالات  و مشکلات و روش‌های برطرف کردن آنها  در این خصوص اظهار داشت: فعال شدن درگاه پرداخت اینترنتی یکی از مزایای حذف قبوض کاغذی است و شهروندان به ساده‌ترین روش ممکن می‌توانند قبض برق خود را پرداخت کنند.
حمیدرضا پیرپیران درباره سئوالات شهروندان مبنی بر چگونگی تغییر شماره دریافت پیامک به دنبال تغییر محل سکونت گفت: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 3821 تماس گرفته و شماره تلفن جدید را اعلام کنند، همچنین ارسال پیامک به شماره 20000121 و مراجعه به سایت شرک توزیع برق شهرستان از دیگر روش‌های تغییر شماره تلفن دریافت پیامک قبض هست.
وی در پاسخ به این سئوال که با پیامکی شدن قبوض تعرفه‌ها افزایش یافته است یا خیر، بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه 7 درصد افزایش نرخ برای همه تعرفه‌های مشترکان داشته‌ایم.

 ساده ترین روش پرداخت قبض برق
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه