بهره برداری از 220 کیلومتر  شبکه  جمع آوری فاضلاب در بابل 


مازندران-درخشنده-
خبرنگاراقتصادسرآمد :  مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه عملیات اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهربابل از سال ۱۳۷۴ با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت مشترکین آغاز شد، گفت: هم اکنون ۲۲۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر احداث شد و به بهره برداری رسید.
 مهندس مجیدعبدالهی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهر بابل با قابلیت تصفیه  ۲۴هزار و ۵۰۰ متر مکعب فاضلاب در شبانه روز ، با ظرفیت پوشش ۱۰۰ هزار نفر از سال۱۳۹۰ وارد مدار فعالیت شد، افزود: تا کنون با بهره برداری از ۲۲۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، ۱۵ هزار و ۵۹۷ انشعاب نصب و ۱۲هزار انشعاب جاری سازی شد.
وی، با بیان اینکه هم اکنون۹۱ هزار نفراز جمعیت این شهر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، تصریح کرد: انتظار می رود سایر مشترکین نیز نسبت به وصل و جاری سازی انشعاب فاضلاب خود اقدام نمایند.
مدیر عامل آبفاشهری مازندران ادامه داد: تمامی تجهیزات اصلی تصفیه خانه شهر بابل فعال است و پساب تولیدی به طور مستمر از سوی کارشناسان محیط زیست مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد به طوری که استفاده از این پساب در بخش کشاورزی با رعایت استانداردها امکان پذیر است.
بهره برداری از 220 کیلومتر  شبکه  جمع آوری فاضلاب در بابل 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه