وجه تمايز ما با امارات « دبی مقصد گردشگری جهان»!
حوزه دريايي ايران چگونه اداره ميشود؟
ضرورت توجه به پيشكسوتان دريايي
جای خالی مسابقه عكس دريایی
جای خالی مسابقه عكس دريایی
تکمیل راههای اصلی کریدور جادهای ساحلی جنوب کشور تا ۱۴۰۳
واکاوی نتایج مثبت کریدور غلات دریای سیاه
آغاز تحویل بیش از ۲ هزار گواهینامههای ثبت شناورهای صیادی در هرمزگان
عناوین این صفحه
-
وجه تمايز ما با امارات « دبی مقصد گردشگری جهان»!
-
حوزه دريايي ايران چگونه اداره ميشود؟
-
ضرورت توجه به پيشكسوتان دريايي
-
جای خالی مسابقه عكس دريایی
-
جای خالی مسابقه عكس دريایی
-
تکمیل راههای اصلی کریدور جادهای ساحلی جنوب کشور تا ۱۴۰۳
-
واکاوی نتایج مثبت کریدور غلات دریای سیاه
-
آغاز تحویل بیش از ۲ هزار گواهینامههای ثبت شناورهای صیادی در هرمزگان
اخبار روز
-
همافزایی مناطق آزاد و اتاق بازرگانی برای توسعه همکاریهای اقتصادی
-
ضرورت استمرار ورود دانشبنیانها برای هوشمندسازی بنادر
-
مناطق آزاد ظرفیت بیبدیل جذب سرمایه خارجی
-
ایگور بابوشکین، استاندار آستراخان روسیه از منطقه آزاد انزلی بازدید کرد
-
زنجیره فناوری اقتصاد دریامحور در حال شتابگیری
-
ترسیم چشمانداز نظام آماری برای پیشرفت دریایی
-
شگفتی دانش بنیانهای دریایـــی
-
نمایشگاه توانمندیهای دانشبنیان اقتصاد دریامحور
-
باید نرخ تمام شده حمل کالا از مسیر ایران نسبت به مسیرهای پیرامونی؛ رقابتی شود
-
شبهعلم و بحران معنا در روزگار بیآبی
-
آینده اقتصاد دریا را فناوری مینویسد، نه افزایش اسکله و کشتی
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر از بندر کاسپین
-
تعاملات هوایی ایران و امارات توسعه مییابد
-
تامین و تخصیص اراضی بیش از ۸۱۹ هزار واحد مسکن شهری و روستایی در قالب اراضی ۹۹ ساله
-
پهنه خزر میتواند موتور جدید همافزایی و توسعه پایدار منطقه باشد
-
سعید رسولی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وارد رشت شد
-
توقیف شناور صید ترال در آبهای جزیره کیش
-
«دریاها، کارگاه خلق ثروت» پیش بینی تولید یک میلیون و 800 هزار تن آبزی در برنامه هفتم توسعه
-
تأکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه بر نقش راهبردی ارس در گسترش دیپلماسی اقتصادی و تجارت مرزی
-
جهتگیری راهبردی دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی ایران
