ساخت «بندر آستارا » کارشناسی زمینشناسی را ندارد!
«شیلات و گردشگری دریایی» فرصتهایی که به چشم نمیآیند
جبران ناترازی انرژی نیازمند حکمرانی صحیح است
تاثیر تاریخ اجتماعی بر توسعهپذیری ایران
توسعه دریاپایه و چالش سنگین نیروی انسانی
توسعه هندورابی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
اجرای تعمیرات در «مطاف» پرخطرترین منطقه دریایی ایران
«تفتان» پنجمین ناوشکن به نیروی دریایی ارتش ملحق میشود
عناوین این صفحه
-
ساخت «بندر آستارا » کارشناسی زمینشناسی را ندارد!
-
«شیلات و گردشگری دریایی» فرصتهایی که به چشم نمیآیند
-
جبران ناترازی انرژی نیازمند حکمرانی صحیح است
-
تاثیر تاریخ اجتماعی بر توسعهپذیری ایران
-
توسعه دریاپایه و چالش سنگین نیروی انسانی
-
توسعه هندورابی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
-
اجرای تعمیرات در «مطاف» پرخطرترین منطقه دریایی ایران
-
«تفتان» پنجمین ناوشکن به نیروی دریایی ارتش ملحق میشود
اخبار روز
-
وقت بحران، چرا اولین متهم رسانه است؟
-
الزامات پدافند غیرعامل در توسعه دریامحور
-
«جایزه بایندُر» ارزندهترین اقدام جامعه دریایی ایران
-
مذاکره با کشورک ممنوع
-
تصویب چارچوب تهیه طرحهای منظومههای روستایی و ضوابط بلندمرتبهسازی بندرعباس
-
«دزدان دریایی کارائیب» غارتگر منابع نفتی ونزوئلا
-
عزم جدی برای بهرهبرداری حداکثری از ظرفیتهای دریایی کشور
-
پایان رقابت دولت و بخش خصوصی در حملونقل ریلی حومهای
-
کسب مقام نخست شرکت فرودگاهها در دادگاه نمایشی وزارت راه و شهرسازی
-
رونمایی از بسته های سرمایه گذاری ریلی و جاده ای
-
هماندیشی مدیران شیلات استانها برای جمعبندی عملکرد ۹ ماهه در حوزه آبزی پروری
-
اهدای لوح تقدیر و تندیس به نماینده جامعه صیادی کشور
-
بهرهبرداری هوشمندانه از ثبتهای جهانی، خلق ایدههای نو را ممکن میسازد
-
بازآفرینی شهری در مناطق آزاد باید به توانمندسازی مردم منجر شود
-
نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک بدون دولت؛ خوب یا بد!
-
نسخه دریایی امنیت غذایی در آبهای بینالمللی
-
دزدان دریایی کارائیب باز هم دست به کار شدند
-
مسیر واگذاریهای دولتی به خصوصی در بن بست
-
هند در مسیر تبدیلشدن به غول دریایی
-
ضرورت تغییر مسیر توسعه دریا به سمت مشارکت جامعه محلی
