تاریخ انتشار:1402/3/5
هر استانی می تواند حداقل یک میز در تاجیکستان برای فروش محصولات خود داشته باشد

عضو تیم بازاریابی مرکزبازاریابی محصولات ایرانی در تاجیکستان خبر داد:

هر استانی می تواند حداقل یک میز در تاجیکستان برای فروش محصولات خود داشته باشد

اقتصادسرآمد - عضو تیم بازاریابی مرکزبازاریابی محصولات ایرانی در تاجیکستان گفت:هر استانی می تواند حداقل یک میز در تاجیکستان برای فروش محصولات خود داشته باشد



به گزارش اقتصادسرآمد: با توجه به پیگیریهای استادم مهندس محمد عمرانی در نظر داریم دفتر بازاریابی و بازارسنجی محصولات ایرانی در تاجیکستان و کشورهای همسایه را فعالتر از گذشته نماییم .

دکتر حجت بقایی با اشاره به بازار فوق العاده این کشورها برای محصولات ایرانی گفت : این فرصت مناسبی برای کارآفرینان و بازرگانان فراهم می کند تا محصول خود را به طور مستقیم بازاریابی کنند، و از فرصت‌های تبلیغاتی که تیم همکار فراهم نموده است بهره‌مند شوند.

عضو مشاورین کانون زیست بوم کسب و کار اتاق، در ادامه گفتگو با اشاره به پتانسیل‌های موجود در استان‌های مختلف گفت: تجار و بازرگانان در استان‌های مختلف می‌توانند با هماهنگی از میزاختصاصی بهره‌مند شوند و به معرفی پتانسیل‌های موجود و بازازیابی محصولات اقدام نمایند. حداقلش این است که با پیگیری اساتیدم در شرکت‌های همکار راه برای ورود محصولات ایرانی به اوراسیا گشوده شده است.

دکتر بقایی در ادامه گفت: علاوه بر بازارسنجی، بازاریابی و فروش محصولات و تبلیغات محیطی در شهرهای مختلف رایزنی برای پخش تیزرهای تبلیغاتی در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با نرخ‌های مناسب صورت گرفته است که علاقمندان می‌توانند از طریق گروه همکاران در موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا، شرکت سروش خراسان و شرکت تعاونی راه رشد آسیایی اطلاعات بیشتر را کسب نموده و از این فرصت استفاده نمایند.

 

برچسب ها : آوای رودکوف آوای دنا مرکزبازاریابی

اخبار روز
ضمیمه