تاریخ انتشار:1402/3/10
بازدید مدیرعامل راه آهن از آخرین وضعیت پروژه ریلی میانه-بستان آباد-خاوران

بازدید مدیرعامل راه آهن از آخرین وضعیت پروژه ریلی میانه-بستان آباد-خاوران

اقتصادسرآمد - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: نواقص موجود در مسیر ریلی میانه – بستان آباد – خاوران بر اساس زمان بندی تا قبل از افتتاح رسمی رفع می‌شود.

به گزارش اقتصادسرآمد، دکتر سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن روز یکشنبه ۷ خرداد در حاشیه بازدید از مسیر ریلی میانه – بستان آباد – خاوران و ساختمان ایستگاه خاوران گفت: این بازدید با هدف شناسایی، بررسی و رفع نواقص این پروژه انجام می شود تا قبل از افتتاح رسمی، برخی نواقص اولیه پروژه از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برطرف شود.

وی اظهار کرد: نواقص ثانویه این پروژه نیز برای تامین منابع به سازمان برنامه و بودجه اعلام می شود تا پس از تامین اعتبار لازم در بازه زمانی مشخصی نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن گفت: بعد از رفع نواقص و افتتاح فاز اول این پروژه، برای بهره برداری با ظرفیت کامل آن برنامه ریزی لازم انجام می شود.

دکتر صالحی ادامه داد: قبل از اینکه مردم از این مسیر تردد کنند تصمیم گرفتیم به همراه تمامی هیات فنی، با قطار مسیر را طی کنیم و اگر ایراداتی در طول مسیر وجود داشت نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی یادآور شد: نواقص کل این مسیر از ایستگاه خاوران- بستان آباد- میانه متناسب با برنامه زمان بندی و اضطراری رفع می شود تا برای بهره برداری کامل هیچ مشکلی نداشته باشد.

گفتنی است در این بازدید که جمعی از مدیران ارشد راه آهن، مدیرعامل و برخی مسئولان ارشد شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند، از مسیر و ایستگاه‌های این پروژه بازدید بعمل آمد و هماهنگی‌های لازم جهت رفع هرچه سریعتر مشکلات این پروژه انجام پذیرفت.

برچسب ها : مسیر ریلی مدیرعامل راه آهن حمل و نقل کشور

اخبار روز
ضمیمه