تاریخ انتشار:1402/3/16
کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش های شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱
اقتصادسرآمد -بانک سپه بر اساس گزارش سالانه اقتصادی شبکه شاپرک موفق به کسب بالاترین اختلاف مثبت سهم تعدادی بین سالهای 1400 و 1401 و رتبه دوم در بین ۳۲ بانک و موسسه مالی اعتباری پذیرنده تراکنش های شبکه پرداخت در تعداد تراکنشها شد.
به گزارش اقتصادسرآمد،این بانک با کسب اختلاف مثبت 4.61 درصدی بالاترین اختلاف مثبت سهم تعدادی بین سالهای 1400 و 1401 و بیشترین اختلاف تعدادی مثبت برای ابزار کارتخوان فروشگاهی را بدست آورد.
بانک سپه همچنین با کسب سهم ۱۴.۷۳ درصدی از بازار بانک های پذیرنده برحسب تعداد تراکنشهای شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱، در جایگاه دوم و در زمره سه بانک برتر کشور قرار گرفت.
بر اساس گزارش سالانه شاپرک مربوط به عملکرد شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۴ میلیارد تراکنش با ارزش نزدیک به ۹ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان در شبکه الکترونیکی پرداخت انجام شده و از میان ابزارهایی که شبکه پرداخت از آن پشتیبانی می کند، کارت خوان های فروشگاهی محبوب ترین ابزار با بیش از ۹۱ درصد از تراکنش ها هستند و ابزارهای پذیرش اینترنتی و موبایلی در رتبه های بعدی قرار دارند.
بانک سپه همچنین با کسب سهم ۱۴.۷۳ درصدی از بازار بانک های پذیرنده برحسب تعداد تراکنشهای شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱، در جایگاه دوم و در زمره سه بانک برتر کشور قرار گرفت.
بر اساس گزارش سالانه شاپرک مربوط به عملکرد شبکه پرداخت در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۴ میلیارد تراکنش با ارزش نزدیک به ۹ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان در شبکه الکترونیکی پرداخت انجام شده و از میان ابزارهایی که شبکه پرداخت از آن پشتیبانی می کند، کارت خوان های فروشگاهی محبوب ترین ابزار با بیش از ۹۱ درصد از تراکنش ها هستند و ابزارهای پذیرش اینترنتی و موبایلی در رتبه های بعدی قرار دارند.
برچسب ها : بانک سپه رتبه برتر در تعداد تراکنش شاپرک
اخبار روز
-
درآمد خدمات گمرکی در سال آینده اعلام شد
-
چابهار محور همکاریهای اقتصادی و لجستیکی ایران و افغانستان
-
ورود گردشگران خارجی به کشور به وضعیت عادی بازگشت
-
آغاز فصل تازه همکاریهای اقتصادی ایران و قزاقستان با محوریت لجستیک و مناطق آزاد
-
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سازمان شیلات ایران
-
مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان، پژوهشگر منتخب نظام بانکی شد
-
محور راهبرد بانک پارسیان: چابکی، شفافیت و مشتریمداری
-
نظرسنجی سراسری بانک مرکزی در شاخص های صیانت از مشتریان
-
تقدیر از پژوهشگر برتر بانک سپه در مراسم هفته پژوهش نظام بانکی کشور
-
بانک سپه موفق به دریافت نشان حامی مدرسهسازی ایران شد
-
رشد ۱۸۷ درصدی تسهیلات مسکن روستایی بانک صادرات ایران در ۹ ماهه ۱۴۰۴
-
جهش ۱۷۹ درصدی پرداخت وام ودیعه مسکن در ۹ ماه 1404
-
اداره کل استاندارد خراسان شمالی نیز مشتری بانک مهر ایران شد
-
تقدیر استاندار اصفهان از عملکرد بانک قرضالحسنه مهر ایران
-
بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال تولید یک الگوی عملی از بانکداری مردمی ، فریادرسی اجتماعی و خدمت رسانی واقعی است
-
بانک پاسارگاد؛ پشتیبان تولید ملی و پروژههای زیرساختی کشور با صدور بیش از ۱۳۴ هزار میلیارد ریال ضمانتنامه در آبانماه۱۴۰۴
-
رشد ۵۷ درصدی سود خالص واسطهگری بانک اقتصادنوین
-
تجلیل از مدیرعامل بانک پاسارگاد در همایش ملی مسئولیتهای اجتماعی بنگاههای اقتصادی
-
بانک پاسارگاد؛ پشتیبان زنجیره تأمین داخلی با گشایش بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در آبانماه۱۴۰۴
-
طرح «اتصال»؛ مدلی نوین برای پیوند کسبوکارهای خرد با زنجیره ارزش تولید در بانک توسعه تعاون
