تاریخ انتشار:1402/6/20
تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مراکز تحصیلی پیش‌بینی شد

در منطقه دو تهران؛

تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مراکز تحصیلی پیش‌بینی شد

اقتصادسرآمد - تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مسیرهای عبوری و بزرگراهی منطقه دو پایتخت پیش‌بینی شد.

به گزارش اقتصادسرآمد، محمد حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: با توجه افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها همزمان با ایام بازگشایی مراکز آموزشی که موجب افزایش حجم ترافیک می‌شود، در صدد پیش‌بینی تمهیدات لازم برای روانسازی تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر منطقه هستیم.
وی همکاری پلیس با مدیریت شهری را ارزشمند برشمرد و افزود: روانسازی تردد و تسهیل در عبور و مرورهمراه با آرامش شهروندان از اهداف مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است و امید می‌رود با برنامه‌ریزی صورت گرفته این اهداف پیش‌بینی شده محقق شود.
وی بابیان اینکه ایمن‌سازی و مناسب‌سازی معابر منتهی به مدارس در دستور کار قرار گرفته است گفت: در این طرح مراکز آموزشی تاثیرگذار در ترافیک معابر اصلی شناسایی و برنامه عملیاتی برای کنترل و نظارت بر ترافیک معابر منتهی به این مراکز آموزشی و مدارس اجرا می شود.
کریمی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، تمهیدات لازم برای آمادگی هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سرویس رسانی مطلوب به شهروندان ومدیریت سفر و نیز کاهش زمان انتظار در پایانه‌ها و ایستگاه‌های تاکسی پیش بینی شده است.

برچسب ها : تمهیدات ترافیکی بازگشایی مدارس مسیرهای عبوری

اخبار روز
ضمیمه