تاریخ انتشار:1402/7/6
گلابدره بعنوان یکی از محلات کم برخوردار منطقه یک شناخته شده است

شهردار منطقه یک تهران در جمع ساکنین گلابدره در پایش محله:

گلابدره بعنوان یکی از محلات کم برخوردار منطقه یک شناخته شده است

اقتصادسرآمد - محله گلابدره با نگاه ویژه به پایین بودن سرانه‌ی فرهنگی و آموزشی و نرخ جمعیت جوان و آسیب‌های اجتماعی آن، به‌عنوان یکی از محلات کم برخوردار سطح منطقه یک شناخته شده است و مدیریت شهری تمام توان خود را برای افزایش سرانه های این محله به کار خواهد گرفت.

به گزارش اقتصادسرآمد، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در پایش از محله گلابدره در جمع ساکنین و نمازگزاران این محله در مسجد صاحب الزمان(عج ) حضور یافت و گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی و سرای محله گلابدره با هدف افزایش سرانه فضاهای فرهنگی و آموزشی در محلات محروم منطقه یک، در ضلع جنوبی ساختمان فعلی سرا، در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفت.
 
او افزود: احداث این مجموعه به مساحت کل زیربنای یک هزار و ۳۵۰ متر مربع در پنج طبقه با قابلیت اتصال به ساختمان شماره یک آغاز شده است و بر اساس برنامه زمان بندی حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

صباغ بهسازی معابر بوستان بزرگ گلابدره، استفاده ورزشی از سوله بحران این محله، حفظ آرامش محله با کنترل ساخت و سازها جهت پیشگیری از فعالیت افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند، ارتقای وضعیت ساخت و سازها با تغییر پهنه R و گرفتن مجوزهای لازم و رعایت ضوابط و تبدیل بوستان آبک در ضلع شمالی محله به یک تفرجگاه ویژه را از دیگر برنامه های اجرایی در گلابدره عنوان کرد.

شهردار منطقه یک در ادامه پایش محله به دیدار با نخبگان و افراد تاثیر گذار و شاخص محله رفت و با اکبر احدی نخبه ورزشی که در رشته بوکس دارای افتخاراتی چون قهرمانی آسیا و... بود ملاقات و از وی تقدیر کرد.

وی همچنین با حضور در منزل شهید احمد اسماعیلی با خانواده بزرگوار این شهید دیدار کرد و جان فشانی شهدا را مایه آرامش کنونی و عزت انقلاب اسلامی دانست.

برچسب ها : محلات کم برخوردار محله گلابدره تفرجگاه ویژه

اخبار روز
ضمیمه