تاریخ انتشار:1402/7/19
گردشگری سلامت در غرب مازندران توسعه یابد

بندپی:

گردشگری سلامت در غرب مازندران توسعه یابد

اقتصادسرآمد - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: گردشگری سلامت با توجه به شاخص ها و جاذبه ها در غرب استان مازندران باید توسعه یابد.

به گزارش اقتصادسرآمد، محمدعلی محسنی بندپی با اشاره به اینکه گردشگری یک کار تیمی است، گفت: وزارتخانه‌های مختلف باید زیرساخت‌های مورد نیاز را برای توسعه گردشگری فراهم کنند.

وی با عنوان اینکه البرز مرکزی محدودیت‌هایی را در منطقه ایجاد کرده است، گفت: ۹۵ درصد حوزه شهرستان‌های نوشهر و چالوس در حوزه البرز مرکزی قرار دارد و برای بخش‌های مختلف از جمله تولید سازگار با محیط زیست نیز مشکل داریم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس ادامه داد: جلسات متعددی با محیط زیست و غیره داشتیم و برای بخش‌های مختلف از جمله تولید سازگار با محیط زیست هم مشکل داریم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هتل‌ها و متل‌ها باید گردشگران را جهت‌دهی کنند و رنگ سقف خانه‌ها نیز می‌تواند در جذب گردشگران تأثیر گذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه در گردشگری سلامت به دنبال توسعه آن در غرب استان هستیم، گفت: در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ساخت بیمارستان یکصد تختخوابی برای ارائه خدمات لوکس به بیماران و گردشگران با مشکل مواجه هستیم که باید وزارت‌خانه‌های دیگر هم در توسعه گردشگری سلامت پای کار بیایند.
 

برچسب ها : گردشگری توسعه گردشگری محیط زیست

اخبار روز
ضمیمه