تاریخ انتشار:1402/7/26
حضور وزیر صمت در نمایشگاه بین المللی غرفه زاگرس پوش

حضور وزیر صمت در نمایشگاه بین المللی غرفه زاگرس پوش

اقتصادسرآمد - نمایشگاه بین‌المللی مد و پوشاک روز یکشنبه 23 مهر ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌ها با حضور مدیران برندهای پوشاک، کیف، کفش، چرم، صنایع و... و زیر صمت جناب آقای «عباس علی آبادی» افتتاح شد.

به گزارش اقتصادسرآمد، علی آبادی در این مراسم با اعلام اینکه باید کشوری صنعتی، دانش بنیان و صادرات محور داشته باشیم اضافه کرد؛ صنعت نساجی، صنعتی نیروی‌انسانی محور و بر پایه هنر و توانایی فردی است و بسیاری از مشکلات آن را می‌توان با ماشین‌آلات پیشرفته حل کرد، همچنین وزیر صمت گفت: قیمت تمام شده را با ماشین‌آلات می‌توان کاهش داد اما هنوز نیروی انسانی اثرگذارترین رکن این صنعت است و لذا با توجه به اینکه توسعه صنعتی زیادی را نمی‌خواهد، باید به سراغ صنعت نساجی و پوشاک برویم.
علی آبادی پس از حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه به برخی غرفه‌های پوشاک سرکشی کرد و از نزدیک با تولیدکنندگان و مدیران برندها گفتگو نمود تا از مشکلات و دغدغه‌ی آن‌ها آگاه شود. یکی از غرفه‌هایی که وزیر صمت در آن حضور پیدا کرد، غرفه برند زاگرس پوش می‌باشد.
 
حضور وزیر صمت در غرفه زاگرس پوش
یکی از غرفه‌هایی که آقای علی آبادی روز یکشنبه در آن حضور پیدا کرد غرفه برند زاگرس پوش می‌باشد. ایشان ابتدا بخش دانشگاه علمی و کاربردی زاگرس پوش را بازدید کردند و از نزدیک با دانشجویان درباره کیفیت آموزش آن‌ها گفتگو نمودند. همچنین آقای علی آبادی همراه مدیر عامل برند زاگرس پوش «جناب آقای رحیم چگنی» از بخش‌های مختلف غرفه بازدید و درباره کیفیت محصولات، سبک‌های طراحی شده و میزان مردمی بودن این برند پرس و جو کردند.
 
درباره برند زاگرس پوش
زاگرس پوش بیش از دو دهه فعالیت مستمر در صنعت پوشاک دارد و همواره کوشیده است بر اساس سه پایه اساسی «هنر، طبیعت و فرهنگ» و با استفاده از دانش روز محصولاتی با اصالت و فرهنگ ایرانی و کیفیتی پایدار تولید نماید.
کیفیت برتر، کسب رضایت مشتریان، تنوع در طراحی و تولید، قیمت رقابتی و ارائه خدمات پس از فروش از مواردی است که باعث برتری زاگرس و همراهی مشتریان در این دو دهه شده است.
محصولات این برند در دو دسته بندی زنانه و مردانه می‌باشد. تولیدات زاگرس پوش دارای تنوع و برای هر سلیقه ای می‌باشد، از جمله محصولات می‌توان به کت تک مردانه، کت و شلوار مردانه، پیراهن، پالتو، مانتو زنانه، شومیز و... اشاره کرد.
 

برچسب ها : زاگرس پوش وزیر صمت نمایشگاه مد و پوشاک

اخبار روز
ضمیمه