تاریخ انتشار:1402/9/26
یکپارچگی حمل و نقل عمومی لازمه شهرهای بزرگ است

در همایش تخصصی حمل و نقل عمومی مطرح شد

یکپارچگی حمل و نقل عمومی لازمه شهرهای بزرگ است

اقتصادسرآمد - شهرهای بزرگ با توجه به وجود ترافیک نیازمند یکپارچه سازی مدهای حمل و نقل عمومی هستند تا شهروندان بتوانند برای تسهیل توام با ایمنی در عبور و مرور حداکثر بهره را ببرند.

به گزارش اقتصادسرآمد، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک، در همایش تخصصی یکپارچه سازی حمل و نقل عمومی که به مناسبت روز ملی حمل و نقل و تقدیر از برگزیدگان این صنعت با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه، اساتید این حوزه و .... در فرهنگسرای امام خمینی(ره) منطقه یک برگزار شد گفت: در بخش اول این همایش مهردادتقی‌زاده بنیان‌گذار شهردانش و از مدیران اسبق شهرداری تهران به لزوم یکپارچه سازی حمل و نقل عمومی در کلانشهرها و ارایه نکات لازم در این خصوص پرداخت و مرضیه باریکانی مدیر شهردانش نیز پیرامون فضاهای زیرسطحی شهری که الگویی کامل از یکپارچگی حمل و نقل است و جایگاه ایستگاه در شهر که نمودی از یکپارچگی حمل و نقل و شهرسازی است به ایراد سخن پرداخت.
اسفراینی نژاد تقدیر از مدیران حمل و نقل عمومی را از دیگر بخش‌های این برنامه دانست و گفت: برای اولین بار از دو راننده شرکت خودرو سرویس شهرداری تهران مشغول در منطقه یک، تقدیر شد و همچنین چهار مدیر حمل و نقل عمومی در مناطق ۱،۳،۷و۱۷ دو نفر از روسای اتوبوسرانی مناطق ۴ و ۸ و دو نفر روسای تاکسیرانی مناطق ۱۷ و ۲۱ مورد تقدیر قرار گرفتند.
او تقدیر از دو دوچرخه سوار به عنوان سفیران حمل و نقل عمومی،دانش آموز فعال در حوزه استفاده بهینه از وسایل حمل و نقلی و دو راننده تاکسیرانی و یک راننده اتوبوسرانی را از دیگر بخش های این همایش دانست.

برچسب ها : حمل و نقل عمومی ترافیک فرهنگسرای امام خمينی(ره)

اخبار روز
ضمیمه