تاریخ انتشار:1402/9/29
مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه سه در حال اجراست

تحول منظر شهری با اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت در منطقه سه تهران؛

مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه سه در حال اجراست

اقتصادسرآمد - شهردار منطقه سه در این باره گفت: در راستای اجرای طرح تحول ۲۰ گانه خدمت به شهروندان ابلاغی شهردار محترم تهران، با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی معابر و بزرگراه های این منطقه، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی،المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در این منطقه در حال اجراست.

به گزارش اقتصادسرآمد، حمید جوانی به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه‌های شهری اشاره کرد و ابراز داشت: نگهداشت زیرساخت‌های ترافیکی، مدیریت و روان‌سازی ترافیک و برنامه ریزی تخصصی در زمینه هزینه‌های بهسازی از موضوعاتی است که به جدیت پیگیری می‌شود.  
جوانی خاطرنشان کرد: برخی از تابلوهای راهنمای مسیر در معابر و بزرگراه‌های این منطقه به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شده بود که در این راستا عملیات تعویض، بهسازی و نوسازی تابلوهای ترافیکی انجام شد.
شهردار منطقه سه اظهار داشت: در این راستا نصب ۲۰۰ سرعت گیر، ۴۲۰۰ سیلندر ترافیکی، نصب و تعمیر ۲۶ چراغ راهنمایی، ۹۸۰ عدد نیوجرسی به منظور جداسازی معابر، ۶۳۰ عدد تابلوهای انتظامی، ۲۸ متر مربع راهنمای مسیر، نصب و تعویض ۳۸۰ شاخه گاردریل، نصب ۲۵۰ عدد گاردریل، ۳۹۰ عدد مرمت تابلو و ۸۰ کیلومتر خط کشی اجرا شد. 
شهردار منطقه سه با بیان اینکه این اقدامات به منظور کسب رضایت شهروندان و داشتن شهری ایمن بصورت مستمر اجرا می شود تصریح کرد: حذف زوائد فیزیکی، تعویض استوانه‌های ایمنی، مرمت دستک پل‌های همسطح و مرمت چراغ‌های راهنمایی رانندگی اتمام یافته است. 
 
شهردار منطقه سه افزود: در مباحث مربوط به ترافیک و منظر شهری خصوصاً در طرح مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی، ویژگی‌های اجتماعی، فرهنگی مورد توجه قرار می‌گیرد. 

برچسب ها : طرح تحول بیست گانه مرمت و بهسازی شهرداری منطقه سه

اخبار روز
ضمیمه