تاریخ انتشار:1402/12/23
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو خبرداد:
آغاز بهکار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت
تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی میشود.
به گزارش روزنامه اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهردار ی منطقه2، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تلویزیون شهری را یکی از مناسب ترین روش ها برای تبلیغات خواند و گفت: در دنیای امروز که رسانههای مختلفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات رقابت میکنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژهای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، میتواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
برچسب ها : شهرداری منطقه دو تلویزیون شهری علی طهماسبی
اخبار روز
-
توسعه همکاریهای گمرکی در منطقه آزاد انزلی
-
برگزاری نخستین رویداد علمی دادگاههای نمایشی (Moot Court) وزارت راه و شهرسازی در منطقه آزاد انزلی
-
پشتیبانی دولت، زمینهساز سرمایهگذاری در منطقه آزاد چابهار شد
-
رونمایی بستههای سرمایهگذاری در حوزه ریلی و جادهای تا دو ماه آینده
-
بررسی ظرفیتهای بنادر شمالی در ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی
-
اصلاح شبکه حملونقل باید بر اساس استانداردهای بینالمللی، فناوری مناسب و کیفیت پایدار انجام شود
-
در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تردد دریایی ایران وجود ندارد
-
تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است
-
نوشتاری به بهانه هفته حملونقل
-
آسیبهای سیاستگذاری اقتصادی بدون نگاه واقعبینانه
-
«دیجیتال، هوشمند و سبز» الزامات ارتقای بنادر ایران
-
«قفقازجنوبی» میدان جدید رقابت ژئوپلیتیک قدرتها
-
«سیلاب جنوب ایران» از فرصت یا تهدید
-
توسعه بنادر ماهیگیری؛ خط مقدم حمایت از جامعه محلی ساحلی
-
دولتیسازی مجدد «رجا» پس از ۱۶سال!
-
هماهنگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی از ساعات اولیه بامداد برقرار بود
-
پژوهشهای کاربردی، موتور محرک توسعه ریلی کشور
-
ضرورت ریشه یابی دلایل عملکرد ضعیف ایمنی حمل و نقل
-
تقویت اقتصاد شیلاتی در گرو توسعه پرورش گونههای بومی
-
بازار نفت در شوک محاصره دریایی ونزوئلا
