تاریخ انتشار:1402/12/23

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو خبرداد:
آغاز بهکار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت
تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی میشود.
به گزارش روزنامه اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهردار ی منطقه2، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تلویزیون شهری را یکی از مناسب ترین روش ها برای تبلیغات خواند و گفت: در دنیای امروز که رسانههای مختلفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات رقابت میکنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژهای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، میتواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
برچسب ها : شهرداری منطقه دو تلویزیون شهری علی طهماسبی
اخبار روز
-
طلای جهانی افزایشی ماند
-
آغاز پیشفروش بلیت قطارهای ویژه اربعین از ۲۴ تیرماه
-
ترخیص شبانهروزی کالاهای اساسی و ضروری همچنان ادامه دارد
-
آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای میزبانی از ۲۵۰۰ پرواز ویژه عملیات اربعین
-
بهسازی و روکش آسفالت قریب به ۱۳۰۰ کیلومتر از مسیرهای منتهی به پایانههای مرزی اربعینی
-
آغاز پیشفروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۵ تیرماه
-
آغاز عملیات اربعین ۱۴۰۴ از سوم مرداد
-
شلوغترین فرودگاههای جهان معرفی شدند
-
نیروهای مسلح با جانفشانی از حریم کشور دفاع کردند
-
آخرین وضعیت پروازها در آسمان ایران
-
منابع بانکی به بخش تولید نمیرسد
-
انتشار اوراق تبعی بیمهای و اوراق تبعی تأمین مالی
-
«معاونت هوشمندسازی مالیاتی» در سازمان امور مالیاتی کشور تشکیل شد
-
حمله اسرائیل به ۴ بخش غیرنظامی هوانوردی ایران
-
ذخیرهسازی ۴۵۰۰ قطعه بچه فیلماهی در رودان
-
بورس هفته را منفی تمام کرد
-
پیادهراه مقصودبیک مقصد سلامت شهروندان می شود
-
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان شیلات و سندیکای صنایع کنسرو ایران
-
نقش راهبردی فراجا در کمک به تأمین امنیت ملی در جنگ ۱۲ روزه و مبارزه با جاسوسان رژیم صهیونی
-
آغاز پیشفروش بلیت قطارهای اربعین از هفته آینده