تاریخ انتشار:1402/12/23

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو خبرداد:
آغاز بهکار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت
تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی میشود.
به گزارش روزنامه اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهردار ی منطقه2، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تلویزیون شهری را یکی از مناسب ترین روش ها برای تبلیغات خواند و گفت: در دنیای امروز که رسانههای مختلفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات رقابت میکنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژهای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، میتواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
برچسب ها : شهرداری منطقه دو تلویزیون شهری علی طهماسبی
اخبار روز
-
اصلاح ساختار بانکها با کاهش اضافهبرداشت و تقویت ثبات مالی
-
امضایی که امید آفرید؛ امنیت شغلی و قرارداد مستقیم برای صدها خانواده در شرکت پالایش نفت تهران
-
تاکید وزیر راه و شهرسازی بر نظارت بر نرخ بلیت هواپیما در ایام اربعین
-
شاخص بورس ۶۰ هزار واحد ریخت
-
نقش آفرینی راهآهن در کاهش ناترازی انرژی کشور/قطار چین چگونه به تامین برق ایران کمک میکند؟
-
اقتصاد روستایی در مسیر تحول
-
پایان بهسازی موج شکن غربی بزرگترین بندر ماهیگیری کشور در بندر کنگ
-
پهلوگیری پنجمین کشتی حامل گندم در بندر امام خمینی(ره) طی سال جاری
-
رهاسازی بیش از ۹۰ میلیون انواع بچه ماهی خاویاری و استخوانی در گرگانرود
-
نظر استانداری هرمزگان در رابطه با حادثه بندر شهید رجایی
-
تشریح نظر تیم بررسی استانداری هرمزگان پیرامون حادثه بندر شهید رجایی
-
افزایش سطح مبادلات تجاری و حملونقل بینالمللی ایران و ترکیه با رفع مشکلات مرزی مشترک
-
مهدی بیرانوند، برترین نویسنده جوان جشنواره ملی ذهن زرین شد
-
پرونده سی و ششمین سالگرد بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)
-
ضرورت بهرمندی از مراکز داوری در بخش های اقتصادی کشور
-
افزایش ۴ درصدی بارگیری بار در راهآهن زاگرس
-
واریز بیش از ۸۰۰۰ میلیارد ریال سودبه حساب اعضای فرهنگیان بازنشسته
-
ادعای تعلق جزایر سهگانه به امارات فاقد هرگونه ارزش حقوقی است
-
تأسیسات پارسیان با اتمام تعمیرات اساسی آماده تولید زمستانی می شود
-
تشکیل نخستین شرکت سهامی عام تامین سرمایه برای صیادان