تاریخ انتشار:1402/12/23

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو خبرداد:
آغاز بهکار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت
تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی میشود.
به گزارش روزنامه اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهردار ی منطقه2، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تلویزیون شهری را یکی از مناسب ترین روش ها برای تبلیغات خواند و گفت: در دنیای امروز که رسانههای مختلفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات رقابت میکنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژهای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، میتواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
برچسب ها : شهرداری منطقه دو تلویزیون شهری علی طهماسبی
اخبار روز
-
بازدید صالحیامیری از پروژههای گردشگری اطراف دریاچه چیتگر
-
استاد فرشچیان معمار فرهنگ و هویت ایران زمین است
-
بازدید معاون توسعه روستایی رئیسجمهور از بندر شهید حقانی بندرعباس
-
تصویب قیمت پایه و روش مولدسازی ۳۰ قطعه زمین، واحد تجاری، ملک و ساختمان
-
سرمایه گذاری ۲۴ همتی بخش خصوصی و دولتی در بندر چابهار
-
گرهگشایی در مسیر توسعه شیلات
-
حرکت قطار توسعه صنعت ریلی با صرفهجویی سوخت
-
تولید ۷۳ تن گوشت و ۹۰ کیلو خاویار
-
شیلات خراسان جنوبی در مسیر توسعه تجارت با افغانستان
-
حلقه طلایی ترانزیت منطقهای و امنیت اقتصادی شرق کشور
-
دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با مدیرعامل سازمان بنادر
-
کمبود نیروی انسانی مراقبت پرواز با جذب دانشجوی بورسیه برطرف میشود
-
تسهیل سرمایهگذاری و رفع موانع اداری؛ گامهای راهآهن برای رونق حملونقل مسافری
-
پیام تبریک وزیر راه و شهرسازی به نگهبانان بیدار ایمنی پروازها
-
هوشمندسازی، مهمترین پروژه در حال اجرا در سازمان راهداری و حملونقل جادهای است
-
توجه و تمرکز دولت برای ماندگاری کارکنان متخصص در دستگاههای حاکمیتی
-
چهار طرح نوآورانه برای قشم پایدار و سبز
-
تماس تلفنی وزیر امور خارجه مصر با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
-
رشد ۳۵ درصدی بهرهوری لکوموتیو در راهآهن قم طی نیمه نخست ۱۴۰۴
-
تأکید مدیرعامل راهآهن بر ضرورت اتصال کارخانههای بزرگ به شبکه ریلی کشور