تاریخ انتشار:1402/12/23
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو خبرداد:
آغاز بهکار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت
تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی میشود.
به گزارش روزنامه اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهردار ی منطقه2، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تلویزیون شهری را یکی از مناسب ترین روش ها برای تبلیغات خواند و گفت: در دنیای امروز که رسانههای مختلفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات رقابت میکنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژهای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، میتواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنلهای مربوط به نمایشگر الایدی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده است.
طهماسبی با اشاره به موقعیت ویژه این سازهی رسانهای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راهاندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامههای رسانهای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیونهای شهری امکان ارائه اطلاعات بهروز و زنده را فراهم میآورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاعرسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاعرسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگهای متنوع، برنامههای مناسبتی و ارائه برنامههای اطلاعرسانی شهر از جمله بخشهای محتوایی تلویزیون شهری است.
برچسب ها : شهرداری منطقه دو تلویزیون شهری علی طهماسبی
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند