تاریخ انتشار:1403/2/18

آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
اقتصادسرآمد- قائم مقام پیام رسان بله گفت:تعداد تماسهای روزانه از طریق پیام رسان بله در زمان حج ۱۴۰۲ به بیش از یک میلیون تماس رسید.همچنین این پیام رسان آمادگی دارد تا در حج امسال نیز به حجاج گرامی خدمات صوتی و تصویری و خدمات تهیه ارز مسافرتی ارائه دهد
به گزارش اقتصادسرآمد، امین تجملیان، قائم مقام پیام رسان بله با اعلام این خبر گفت: این میزان تماس از طریق پیام رسان بله در حالی است که بسیاری از حجاج ارز مسافرتی خود را نیز سال گذشته از طریق این پیام رسان خریداری کرده اند.
وی افزود:امسال نیز حجاج گرامی میتوانند همچون سال گذشته به راحتی ارز مسافرتی خود را از طریق پیام رسان بله تهیه کنند. همچنین تماس صوتی و تصویری به صورت فردی و گروهی از دیگر قابلیتهای بله برای حجاج است تا تجربه این سفر معنوی را با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.
امین تجملیان، اضافه کرد: با توجه به محدودیتهایی که کشور عربستان برای برقراری تماس اینترنتی دارد، حجاج ایرانی بهتر است از پیامرسانهایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به عربستان را دارد.
وی تاکید کرد: پیام رسان بله این امکان را دارد و حجاج میتوانند به راحتی با دسترسی به بله، از آن استفاده کنند.
تجملیان با تشریح ویژگی های این پیام رسان گفت:ویژگی مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر وجود دارد که میتواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. ارزمسافرتی هم از دیگر ویژگیهای شناخته شده بله محسوب میشود که افراد قبل از شروع سفر خود میتوانند از بله دریافت کنند.
قائم مقام پیام رسان بله درباره دریافت ارز مسافرتی از طریق پیام رسان بله تاکید کرد: برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید بلیط هواپیمای سفر تهیه شود؛ سپس با مراجعه به پیام رسان بله، در زبانه خدمات، بخش خدمات بانکی و انتخاب ارز مسافرتی، مراحل دریافت ارز، آغاز میشود.
وی ادامه داد: بعد از انجام مراحل خرید ارز مسافرتی، مسافران با داشتن کد ۱۵ رقمی شناسۀ فروش، میتوانند ارز خود را در فرودگاههای بینالمللی از دستگاههای خودپرداز بانک ملّی ایران دریافت کنند.
گفتنی است پیام رسان بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیستبوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.
وی افزود:امسال نیز حجاج گرامی میتوانند همچون سال گذشته به راحتی ارز مسافرتی خود را از طریق پیام رسان بله تهیه کنند. همچنین تماس صوتی و تصویری به صورت فردی و گروهی از دیگر قابلیتهای بله برای حجاج است تا تجربه این سفر معنوی را با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.
امین تجملیان، اضافه کرد: با توجه به محدودیتهایی که کشور عربستان برای برقراری تماس اینترنتی دارد، حجاج ایرانی بهتر است از پیامرسانهایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به عربستان را دارد.
وی تاکید کرد: پیام رسان بله این امکان را دارد و حجاج میتوانند به راحتی با دسترسی به بله، از آن استفاده کنند.
تجملیان با تشریح ویژگی های این پیام رسان گفت:ویژگی مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر وجود دارد که میتواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. ارزمسافرتی هم از دیگر ویژگیهای شناخته شده بله محسوب میشود که افراد قبل از شروع سفر خود میتوانند از بله دریافت کنند.
قائم مقام پیام رسان بله درباره دریافت ارز مسافرتی از طریق پیام رسان بله تاکید کرد: برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید بلیط هواپیمای سفر تهیه شود؛ سپس با مراجعه به پیام رسان بله، در زبانه خدمات، بخش خدمات بانکی و انتخاب ارز مسافرتی، مراحل دریافت ارز، آغاز میشود.
وی ادامه داد: بعد از انجام مراحل خرید ارز مسافرتی، مسافران با داشتن کد ۱۵ رقمی شناسۀ فروش، میتوانند ارز خود را در فرودگاههای بینالمللی از دستگاههای خودپرداز بانک ملّی ایران دریافت کنند.
گفتنی است پیام رسان بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیستبوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.
برچسب ها : بانک ملی حج پیام رسان بله
اخبار روز
-
تصویب قیمت پایه و روش مولدسازی ۳۰ قطعه زمین، واحد تجاری، ملک و ساختمان
-
سرمایه گذاری ۲۴ همتی بخش خصوصی و دولتی در بندر چابهار
-
گرهگشایی در مسیر توسعه شیلات
-
حرکت قطار توسعه صنعت ریلی با صرفهجویی سوخت
-
تولید ۷۳ تن گوشت و ۹۰ کیلو خاویار
-
شیلات خراسان جنوبی در مسیر توسعه تجارت با افغانستان
-
حلقه طلایی ترانزیت منطقهای و امنیت اقتصادی شرق کشور
-
دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با مدیرعامل سازمان بنادر
-
کمبود نیروی انسانی مراقبت پرواز با جذب دانشجوی بورسیه برطرف میشود
-
تسهیل سرمایهگذاری و رفع موانع اداری؛ گامهای راهآهن برای رونق حملونقل مسافری
-
پیام تبریک وزیر راه و شهرسازی به نگهبانان بیدار ایمنی پروازها
-
هوشمندسازی، مهمترین پروژه در حال اجرا در سازمان راهداری و حملونقل جادهای است
-
توجه و تمرکز دولت برای ماندگاری کارکنان متخصص در دستگاههای حاکمیتی
-
چهار طرح نوآورانه برای قشم پایدار و سبز
-
تماس تلفنی وزیر امور خارجه مصر با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
-
رشد ۳۵ درصدی بهرهوری لکوموتیو در راهآهن قم طی نیمه نخست ۱۴۰۴
-
تأکید مدیرعامل راهآهن بر ضرورت اتصال کارخانههای بزرگ به شبکه ریلی کشور
-
دیدار مدیرعامل راهآهن با وزیر صمت
-
تنوع ناوگان و جذب سرمایههای خرد؛ نقشه راه سازمان هواپیمایی
-
ایران در مسیر تثبیت جایگاه خود بهعنوان قدرت فرهنگی جهان حرکت میکند