تاریخ انتشار:1403/2/28
به بهانه انتشار سالنامه متفاوت هلدینگ رسانهای کلبه امید مازرون؛
یک سر و گردن بالاتر از همه
اقتصادسرآمد - هلدینگ رسانهای کلبه امید با دارا بودن ۸ رسانه در ذیل خود به یکی از بزرگترین هلدینگ های رسانه خصوصی کشور تبدیل شده است. این هلدینگ رسانه ای دارای ۳ روزنامه، ۳ پایگاه خبری، یک رسانه محیطی و یک موسسه فرهنگی می باشد. که هر کدام از این رسانه ها در فضای مجازی نیز فعالیت گسترده ای دارند.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ رسانهای کلبه امید، روزنامه های این هلدینگ عبارتند از: روزنامه جمله روزنامه سیاسی که هر روز در سطح کشور چاپ و نشر می شود، روزنامه خبرشمال؛ که با حضور یک گروه مجرب از نویسندگان در گستره شمال کشور چاپ و نشر می شود و روزنامه ورزشی آوای استقلال که هر روز با یک گروه حرفه ای چاپ و نشر داده می شود.
روزنامه جمله، روزنامه سراسری (سیاسی، اجتماعی) این هلدینگ در زمره معدود رسانههای ملی است که در وانفسای قهر مخاطبان با رسانههای مکتوب، توانست با تولید محتوای حرفهای، چاپ باکیفیت و پرداختن به موضوعات و مسائل جنجالی روز در کمترین زمان ممکن جای خود را در میان مخاطبان باز کند.
این روزنامه از جمله رسانههای قدرتمند زیر مجموعه هلدینگ رسانهای کلبه امید است.
مازندرانیها و شمالیها هلدینگ رسانه ای کلیه امید را با روزنامه خبرشمال میشناسند. به جرات میتوان گفت که خبرشمال یک سروگردن بالاتر از تمامی رسانههای مکتوب و مجازی مازندران و شمال کشور قرار گرفته و تنها مشغول کپی کردن و پر کردن صفحات خود برای دریافت آگهیهای تبلیغاتی یا آگهی های ثبتی نیست.
خبرشمال از همان نخستین روزهای آغاز به کار خود برای فضای رسانهای ضعیف و خاموش مازندران خط و نشان کشید و موفق شود با حفظ الگوی تولید محتوا و قرار گرفتن در مرکز جنجالهای سیاسی و اقتصادی راه خود را به سمت تثبیت و توسعه باز کند.
نمونه تازه تفاوت این گروه و هلدینگ رسانهای با رقبای دیگر خود سالنامه جدید این هلدینگ خصوصی است که با عنوان کتاب سال منتشر شده است.
ویژه نامهای با بیش از ۳۵۰ صفحه و تنوع و کیفیت بالای مطالب که به بهترین شکل ممکن و با استفاده از باکیفیت ترین کاغذ چاپ شده و عملا هیچ رقیبی را دربرابر خود نمیبیند.
این کیفیت البته تصادفی نیست و حاصل تلاشهای یک مجموعه حرفهای است که به جای انتخاب راه چاپ در تیراژ محدود و جمع آوری محتوا از هزاران دالان مختلف، به خود زحمت داده و محتوایی بسیار باکیفیت را تولید کرده است که میتواند به مثابه الگویی برای تمامی رسانههای شمال و البته کشور مطمع نظر قرار گیرد.
نکته تاسفبار البته این است که وزارت فرهنگ و ارشاد و ادارهکل های ارشاد شمال کوچکترین توجهی به این کیفیت رسانهای نمیکنند و کماکان مشغول نظارت فلهای هستند.
اگر کیفیت سالنامه هلدینگ رسانهای کلبه امید را مدنظر قرار دهیم، تمامی رسانههای مکتوب و مجازی حداقل شمال روی هم، به انداز نیمی از این سالنامه هم نمیشوند و عملا هیچ حرفی برای گفتن ندارند.
اگر وزارت ارشاد کیفیت را مورد توجه قرار ندهد، عملا روحیه تولید محتوای حرفهای را در میان رسانههای کیفی از میان خواهد برد. وقتی آنها ببیند که علیرغم تمام تلاشهایشان هیچ تفاوتی میان آنها و رسانه های زرد یا کپی – پیستی وجود ندارد با چه انگیزهای به کار حرفهای خود ادامه داده و هزینههای فراوانی را متقبل شوند؟
سالنامه کلبه امید مملو از مطالب باکیفیت و متنوع است و تمامی سرویس های رسانهای را پوشش داده است.
در این کتاب یک سال سیاست ایران، یک سال ورزش ایران، یکسال فرهنگ و هنر ایران و یکسال همه اتفاقات ایران در آن گنجانده شده است که همه گردآورندکان و نویسندگان این کتاب نیز از دل همین هلدینگ رسانه ای بوده است.
اساسا تولید چنین محتوایی با این حجم و کیفیت در شمال کشور که قطعا بیسابقه بوده و در کشور نیز جز دو سه رسانه توان به سرانجام رسیدن چنین کتابی را ندارند. اما… عجیب است که وزارت فرهنگ و ارشاد و ادارات کلش در شمال کشور آنچنان توجه و عنایتی به این مجموعه ندارند و عملا همه را با یک عینک نظاره میکند.
اگرچه نهادهای ذیربط نگاه درستی به کیفیت تولیدی نداشتند، اما این هلدینگ رسانه ای میتواند الگویی برای بخش خصوصی و دیگر رسانهها باشد و این حقیقت را بازنمایی کند که کیفیت تصادفی نبست، بلکه حاصل تلاش و تخصصی است که با توان مدیریتی با یکدیگر ممزوج شدهاند.
این کیفیت نهتنها به سود مجموعه جمله و خبرشمال بلکه به سود ویترین رسانهای شمال و علی الخصوص مازندران است و موجب خوشنامی ما در سطح کشور خواهد شد.
روزنامه جمله، روزنامه سراسری (سیاسی، اجتماعی) این هلدینگ در زمره معدود رسانههای ملی است که در وانفسای قهر مخاطبان با رسانههای مکتوب، توانست با تولید محتوای حرفهای، چاپ باکیفیت و پرداختن به موضوعات و مسائل جنجالی روز در کمترین زمان ممکن جای خود را در میان مخاطبان باز کند.
این روزنامه از جمله رسانههای قدرتمند زیر مجموعه هلدینگ رسانهای کلبه امید است.
مازندرانیها و شمالیها هلدینگ رسانه ای کلیه امید را با روزنامه خبرشمال میشناسند. به جرات میتوان گفت که خبرشمال یک سروگردن بالاتر از تمامی رسانههای مکتوب و مجازی مازندران و شمال کشور قرار گرفته و تنها مشغول کپی کردن و پر کردن صفحات خود برای دریافت آگهیهای تبلیغاتی یا آگهی های ثبتی نیست.
خبرشمال از همان نخستین روزهای آغاز به کار خود برای فضای رسانهای ضعیف و خاموش مازندران خط و نشان کشید و موفق شود با حفظ الگوی تولید محتوا و قرار گرفتن در مرکز جنجالهای سیاسی و اقتصادی راه خود را به سمت تثبیت و توسعه باز کند.
نمونه تازه تفاوت این گروه و هلدینگ رسانهای با رقبای دیگر خود سالنامه جدید این هلدینگ خصوصی است که با عنوان کتاب سال منتشر شده است.
ویژه نامهای با بیش از ۳۵۰ صفحه و تنوع و کیفیت بالای مطالب که به بهترین شکل ممکن و با استفاده از باکیفیت ترین کاغذ چاپ شده و عملا هیچ رقیبی را دربرابر خود نمیبیند.
این کیفیت البته تصادفی نیست و حاصل تلاشهای یک مجموعه حرفهای است که به جای انتخاب راه چاپ در تیراژ محدود و جمع آوری محتوا از هزاران دالان مختلف، به خود زحمت داده و محتوایی بسیار باکیفیت را تولید کرده است که میتواند به مثابه الگویی برای تمامی رسانههای شمال و البته کشور مطمع نظر قرار گیرد.
نکته تاسفبار البته این است که وزارت فرهنگ و ارشاد و ادارهکل های ارشاد شمال کوچکترین توجهی به این کیفیت رسانهای نمیکنند و کماکان مشغول نظارت فلهای هستند.
اگر کیفیت سالنامه هلدینگ رسانهای کلبه امید را مدنظر قرار دهیم، تمامی رسانههای مکتوب و مجازی حداقل شمال روی هم، به انداز نیمی از این سالنامه هم نمیشوند و عملا هیچ حرفی برای گفتن ندارند.
اگر وزارت ارشاد کیفیت را مورد توجه قرار ندهد، عملا روحیه تولید محتوای حرفهای را در میان رسانههای کیفی از میان خواهد برد. وقتی آنها ببیند که علیرغم تمام تلاشهایشان هیچ تفاوتی میان آنها و رسانه های زرد یا کپی – پیستی وجود ندارد با چه انگیزهای به کار حرفهای خود ادامه داده و هزینههای فراوانی را متقبل شوند؟
سالنامه کلبه امید مملو از مطالب باکیفیت و متنوع است و تمامی سرویس های رسانهای را پوشش داده است.
در این کتاب یک سال سیاست ایران، یک سال ورزش ایران، یکسال فرهنگ و هنر ایران و یکسال همه اتفاقات ایران در آن گنجانده شده است که همه گردآورندکان و نویسندگان این کتاب نیز از دل همین هلدینگ رسانه ای بوده است.
اساسا تولید چنین محتوایی با این حجم و کیفیت در شمال کشور که قطعا بیسابقه بوده و در کشور نیز جز دو سه رسانه توان به سرانجام رسیدن چنین کتابی را ندارند. اما… عجیب است که وزارت فرهنگ و ارشاد و ادارات کلش در شمال کشور آنچنان توجه و عنایتی به این مجموعه ندارند و عملا همه را با یک عینک نظاره میکند.
اگرچه نهادهای ذیربط نگاه درستی به کیفیت تولیدی نداشتند، اما این هلدینگ رسانه ای میتواند الگویی برای بخش خصوصی و دیگر رسانهها باشد و این حقیقت را بازنمایی کند که کیفیت تصادفی نبست، بلکه حاصل تلاش و تخصصی است که با توان مدیریتی با یکدیگر ممزوج شدهاند.
این کیفیت نهتنها به سود مجموعه جمله و خبرشمال بلکه به سود ویترین رسانهای شمال و علی الخصوص مازندران است و موجب خوشنامی ما در سطح کشور خواهد شد.
برچسب ها : هلدینگ رسانهای کلبه امید سالنامه
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند