تاریخ انتشار:1403/3/16
حضور بنیاد برکت در سی یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران

حضور بنیاد برکت در سی یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران

به گزارش اقتصادسرآمد - بنیاد برکت در سی یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران (آگروفود) با 7 محور در حوزه صنایع غذایی و ارائه دستاورها در حوزه زنجیره سبز شرکت خواهد کرد.

به گزارش اقتصادسرآمد، سی یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی ایران آگروفود یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته به آن است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به این صنعت برگزار می‌شود.
 این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنعت مواد غذایی، معرفی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها در این حوزه، ارتقاء کیفیت و استانداردهای صنعتی و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.
هدف اصلی این نمایشگاه ارائه فرصت‌های تجاری، ترویج محصولات با کیفیت بالا، ارتقاء سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در صنعت مواد غذایی، معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها به علاقمندان و فعالان این حوزه است. این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی، افزایش فروش، ارتقاء دانش فنی و تبادل تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.
امسال هم بنیاد برکت همانند سال های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و 7 محور دستاوردهای خود در حوزه صنایع غذایی و زنجیره سبز به نمایش خواهند گذاشت.
گفتنی است بنیاد برکت از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲)، تمرکز ویژه‌ای در زمینه زنجیره‌های سبز و آبی داشته است ؛ زنجیره سبز مربوط به کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع وابسته به این حول محوری است و زنجیره آبی مربوط به صنایع آبزی پروری و صنایع وابسته به آن  است.
برای هر زنجیره (سبز و آبی) یک کمیته مجزا و تخصصی ایجاد شده که تمام تصمیمات طرح‌های اقتصادی بنیاد برکت به صورت جزئی بررسی و اتخاذ شود و با متولیان هر ارگان مانند جهاد کشاورزی، شرکت شهرک کشاورزی، نظام مهندسی کشوری و افراد فعال این صنعت، مسؤولیت تصمیم‌گیری‌های مهم در این زمینه را عهده دار هستند. 
دو سال گذشته در حوزه زنجیره سبز در زمینه خورد و خانگی ۲۲ هزار طرح، کسب و کار متوسط ۹۴ طرح و در زمینه زنجیره آبی ۸ هزار طرح خورد و خانگی و ۴۶ هزار طرح کسب و کار متوسط در سراسر کشور توسط بنیاد برکت تأمین مالی شد؛ همچنین در سال جاری توسعه اشتغال این زنجیره‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
شرکت های که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت در حوزه زعفران و محصولات برپایه زعفران ،حبوبات و غلات، پیوندک و نهال گردو، پرورش و بسته بندی گیاهان دارویی ،کره و شیرخشک ، کنسروهای غیر گوشتی است.
گفتنی است در سال گذشته شرکت های که در این نمایشگاه حضور داشتند با ارائه دستاورهای خود موفق به انعقاد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی شدند .
با حضور در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان مواد غذایی می‌توانند بازارهای جدید را شناسایی کرده، محصولات خود را به نمایش بگذارند، قراردادهای جدید منعقد کنند و از فرصت‌های تجاری مناسب بهره‌مند شوند. این نمایشگاه همچنین برای علاقمندان  این حوزه فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات موجود در بازار فراهم میکند.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۳ نمایشگاه ایران آگروفود از 19 تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است علاقمندان برای بازدید از غرفه بنیاد برکت در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۳ به سالن میلاد31B غرفه 46 مراجعه کنند.

برچسب ها : بنیاد برکت نمایشگاه آگروفود تکنولوژی جدید

اخبار روز
ضمیمه