تاریخ انتشار:1403/5/7
‍ طرح الگوی خدمت در ۵ محور منطقه یک در حال اجرا است

‍ طرح الگوی خدمت در ۵ محور منطقه یک در حال اجرا است

اقتصادسرآمد- طرح الگوی خدمت در ۵ محور شاخص منطقه یک از خرداد ماه آغاز شده و کار در معابر به صورت جهادی در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی در حال اجرا است.

به گزارش اقتصادسرآمد،سیدمهدی صباغ شهردارمنطقه یک تهران اعلام کرد: ۵ محور منتخب منطقه یک از جمله شریعتی، شهرداری، شهید باهنر، شهید جهانبخش نژاد (نارنجستان هفتم) و پاسداران در طرح الگوی خدمت منطقه یک قرار دارند که با اقدامات اجرایی شاهد تحول در این محورها هستیم.
او افزود: در حوزه ترافیک بیش از ۳۵ ایستگاه اتوبوس در این محور ها با تغییر سازه و نصب المان های جدید شهری بهسازی شدند و تابلوهای ترافیکی معرفی معابر نیز در سه محور شهید باهنر، پاسداران و شریعتی تعویض شده اند و همچنین دستک های ایمنی با هدف جلوگیری از ورود موتورسوار به پیاده رو ها به تعداد ۶۵ مورد در خیابان های شهید باهنر و شریعتی نصب شده است.
صباغ افزود: درخیابان شهید باهنر تا کنون یک هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ضلع شمال این معبر پخش و ۳۰ عدد دریچه همسطح سازی شد و همچنین  ۹۵۰ متر طول مرمت جدول، کانیو جانبی و ۱۸۰متر مربع پیاده روسازی نیز انجام شده است.
شهردار منطقه یک تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری نیز رنگ آمیزی ۱۴ هزار متر طول از جداول، نصب ۳۵ پایه چراغ در رفیوژ میانی خیابان شهید باهنر و ۱۰۰ مورد حذف زواید انجام شده است و  ۳۰ زیر مخزنی و ۵۰ مخزن زباله نیز نوسازی شدند و قرار است ۱۲ مخزن سه قلوی پسماند خشک نیز در این معبرجانمایی شوند .وی ایجاد سقف نوری در خیابان شهید باهنر را اقدام دیگری دانست که به زودی در چند نقطه اجرایی می شود.
 

برچسب ها : شهردار منطقه یک کار جهادی خدمات اجتماعی و شهری

اخبار روز
ضمیمه