تاریخ انتشار:1403/6/18
شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود

۸ تا ۱۰ آبان ‌ماه سال جاری

شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود

اقتصادسرآمد- شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ۸ تا ۱۰ آبان ‌ماه سال جاری در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادسرآمد، راه‌ها و محورهای ارتباطی، از مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه به‌ شمار می‌روند. توسعه‌ی زیرساخت‌های حمل‌ونقل و استفاده از روش‌های نوین برای بهبود وضعیت معابر شهری، بین‌شهری و روستایی، از موثرترین راهکارها برای حل مشکلات اقتصادی و توسعه متوازن در تمامی نقاط کشور به شمار می‌رود.

در این راستا مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به منظور گسترش دانشِ فنی صنعتِ راهسازی و هم‌اندیشی با دست اندرکاران، نخبگان و متخصصان در حوزه‌های مرتبط، در نظر دارد شانزدهمین دوره «همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات» را در تاریخ 8 تا 10 آبان‌‌ ماه سال جاری با همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و با همراهی دانشگاه‌های کشور در تهران در محل مرکز تحقیقات برگزار نماید.

محورهای این همایش شامل قیر و فرآورده‌های قیری، مخلوط‌های آسفالتی، تحلیل و طراحی روسازی، مدیریت روسازی و روش‌های نگهداری و بهسازی، توسعه پایدار در صنعت قیر و آسفالت (بازیافت آسفالت و ...)، تثیت لایه‌ها و روسازی‌های مرکب، نظام فنی و اجرایی، آزمایش‌های غیرمخرب‌ روسازی، فناوری‌های نوین، ماشین‌آلات و روش‌های اجرایی، ایمنی در ساخت، نگهداری و بهره‌برداری از روسازی است.

همچنین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان متولی اصلی همایش قیر، آسفالت و ماشین آلات در نظر دارد برای دومین سال متوالی "پروژه های نوآورانه در حوزه ساخت و نگهداری روسازی راه و فرودگاه" را معرفی نماید.

برهمین اساس کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی که با یکی از زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی پروژه دارند، می‌توانند فایل طرح‌های خود را ارسال نمایند. لازم به ذکر است ثبت نام در این بخش، مستلزم معرفی از سوی زیرمجموعه مرتبط (ادارات کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و ...) است.
خاطرنشان می‌شود در بخش ارسال مقالات شانزدهمین همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین آلات، مهلت ارسال فایل اصل مقالات تا پایان این هفته 23 شهریورماه تمدید شد.

همچنین رویداد بزرگ همانند سنت هرساله، میزبان شرکت ها و سازمان ها در نمایشگاه جانبی خواهد بود.
 

برچسب ها : نمایشگاه قیر،آسفالت و ماسین آلات مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی

اخبار روز
ضمیمه